אמונה

עצה בזוגיות מה לעשות?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום לכבוד הרב, אני פונה אליך בשם חברה שלי ורציתי לספר לך את סיפורה ואני מקווה שבעזרת השם תוכל לסייע לי כדי שאוכל לעזור לה בדרך הנכונה. חברתי נשואה מזה שנתיים וחצי,בלי ילדים בעלה לא עובד בכלל למחייתם,הוא כל היום יושב יושן בבית מול הטלויזיה (עליי לציין ששניהם מבית חרדי)אין לו אפילו שום נכונות לצאת ללמוד תורה, הוא לא מתפלל אפילו לא תפילה אחת ביום וגרוע מזה הוא גם לא מניח תפילין ,(היא מצידה שילמד כל היום תורה) בקיצור בטלן גמור והיא כל היום עובדת והם עומדים על חובות לא קטנים ועיקולים רבים ולו ממש לא אכפת מיותר לציין שגם היחס שלו כלפיה מזעזע ברמות בלתי רגילות יש לה מחשבות שעליה להתגרש אך היא לא יודעת איך לפעול במצב הזה , אין לה כ"כ תמיכה מהוריה ושלא לדבר על ההורים שלו היא ממש אובדת עצות. אשמח אם תוכל להפנות אותה לגורם שיוכל לעזור ללא עלות כי מצבה הכלכלי בכלל לא טוב ואין לה כסף ליועצי נישואים וכדו` או שתתן לי עצות מה לעשות ואיך אני יוכל לעזור לה. תודה רבה וישר כוח.

תשובה

שלום וברכה

לא נראה לי לפי התיאור שלך שיש מה לעשות עם גבר כזה, ואינני חושב שמותר לה להישאר עימו, עליה להודות לה על שהיא לא הביאה איתו ילדים ולהמשיך בחיים.

אם מדובר במשבר זמני הכול כמובן שונה, אבל אם הגבר הזה לא מעוניין בכלום הריאין דרך אחרת אלא להיפרד, ויתכן שעצם הפרידה תעיר אותו לחשוב על עצמו.

ה` יהיה בעזר חברתך – בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה