אמונה

צריכה חיזוק עקב קרובים שטוענים שאני מגזימה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד 
אא

שאלה

הקרובים שלי טוענים שמאז שהתחזקתי השאיפה שלי זה להתחרד ולהיפרד מהמשפחה חס ושלום. והם אומרים שאני הופכת את החיים שלי לאפורים . אבל לדעתי אני בכלל לא ככה ואני גם לא משדרת את זה . הם מוסיפים ואומרים שלא צריך להגזים בכל דבר .צריך שתהיה פרופורציה לא צריך להכניס את הדת לכל דבר . ואני יודעת שזה לא נכון וזה ההפך הגמור . אבל אני עדיין צריכה חיזוק. תודה רבה על ההשקעה שלכם !

תשובה

שלום וברכה

מי כמוך יודעת שחיך לא נהפכו אפורים אלא מלאי תוכן ורוחניות. ואכן אין צורך להגזים אלא לקיים את כל ההלכה כפשוטה מבלי לחפף, ובטוחני שהינך מקיימת את ההלכות כפשוטם, ולא מקצינה יותר מכך, וכך ראוי לנהוג. אין כל מקום להקלות בדת ולוותר לפעמים, כשם שאף אחד לא יאמר שמותר לשתות קצת סם ואין צורך להגזים ולהימנע לגמרי משתיית סם, וכן הם הדברים שאינם כרצון ה` יש להתרחק מכך לגמרי.

וכן בקיום המצוות, אין מקום לוותר על חלק מהמצוות, כל מצוה נצרכת לנשמה כחמצן, ואין כל מקום לוויתור. את המשיכי בדרכך הנעלה והטובה ואלוקייך יהיה עימך.

בהצלחה רבה - בנימין שמואלי


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים