זוגיות

זוגיות שהיא לא נכונה לי

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום כבוד הרב ,אני בחורה שומרת שבת בת 25,לפני כשנתיים יצאתי עם בחור (לא שומר שבת)מהעבודה שלי,אחרי כ4 שיצאנו נפרדנו כי הוא חשב שאני משקרת עליו ועזב. מאז היינו בנתק למשך שנה ולפני כ10 חודשים חידשנו קשר, אז כבר הקשר לא היה אותו דבר בטענה שהוא מבולבל ומצד שני אני האישה של חייו ולצערי , היינו בקשר של ביחד ולא ביחד, אני לא יודעת איך הגעתי למצב הזה , אני יודעת שתאווה היא רעל שמצופה בדבש ובכל פעם שאנחנו מתראים מספיק המבט ואני יודעת שבערב אנחנו נהייה ביחד. אני מנסה להתרחק להתחמק ולא מצליחה כמובן שגם הוא באותה סיטואציה ולא מצליח להתרחק. אני מרגישה שאני עושה טעות טוטאלית ,שלא רק שאני לא מצליחה לקרב אותו אליי אלא מרחיקה אותו ממני. אני במצב של צער ולא יודעת מה לעשות, איך לעזאזל אפשר להתנתק מהקשר החולה הזה!!!בכל פעם שאנו מתראים הוא נותן לי הרגשה "שממש עוד מעט אנחנו נהיה ביחד באופן רציני...ולדעתי זה רחוק מלהיות קשר רציני.בכל פעם שאני אומרת לעצמי להתנתק ושהפעם זה רציני...לכל היותר הניתוק לחודש ימים. אני מרגישה תקועה עליו, נקודת השבירה שלי הייתה אתמול בהדלקת נרות לכבוד ראש חודש והחלטתי שאני חייבת לגמור עם זה ולתמיד למרות שאני אוהבת אותו ומריגשה שהוא האדם שאני לחיות איתו כל חיי, מה אני אמורה לעשות

תשובה

שלום וברכה

א. הסיכויים שאכן תחיו ביחד לאורך זמן היא שואפת לאפס, הוא לעולם לא יוכל לנהל איתך בית ולחנך יחד את ילדיכם למה שאת מעוניינת, איזה דוגמא אישית ייראו בנייך שאביהם מחלל שבת ואינו מברך וכו`, בטוחני שהוא בעצמו משתמש בך רק לפירוק תאוותו ואין בו שום עניין בך לעתיד.

לאחר שתפנימי את ניצולו את גופך למען תאוותו, עלייך להחליט החלטה ברורה שאת מתנתקת ממנו בצורה החלטית, נתקי עימו קשר, ואל תפקירי את גופך יותר בשום אופן נתקי עימו גשרים ואמרי לו שאינך מעוניינת להכירו יותר, ואמליץ לך בכל לב ללכת לסמינר של רווקות בנושא יהדות, שיחזק לך הרבה את ההכרה בדרכי התורה ותקבלי הרבה כוח לעשות את הצעד הנכון של ההתנתקות מחטא חמור זה.

אם תרצי סיוע להגיע לסמינר, או אם תרצי לשוחח עם אחת ממדריכותינו בדרך להתנתק מהבחור הזה שלחי לי את מס` הטלפון שלך ויחזרו אילייך בעז"ה.

בהצלחה רבה – בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה