אמונה

קבלתי מתנה גדולה ורוצה לדעת איך לפתח אותה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

ערב טוב אני בחור בן 30 פלוס,ויש לי תכונה שאני לא יודע איך להסביר אותה. אני יכול לראות תמונה של כל אדם ואני יודע מי הוא,למי הוא קשור,איזה טיפוס הוא,מה הוא אוהב, אמין לא אמין,מה הוא היה רוצה לעשות. אני נימצא באתר שאני מדבר עם אנשים,עם תמונה, ומצוין שם שאני יכול לנתח אישיות לפי תמונה. אני לא טועה,אני יודע למי הם דומים אבא או אמא,על מי הם יצאו,ואני מדהים אותם. אני יודע על כך מגיל 13 לערך, תמיד חשבתי שהתכונה הזאת היאטבעית ולגיטימית,ולאחרונה אני מבין שקיבלתי מתנה, כולם אומרים לי לפתח את זה. אני לא יודע עם אני רוצה לפתח כי את מה שיש לי אני חושב שהיא אפשר ללמוד. האיתי רוצה לדעת עם יש הסבר לחוש, או התכונה הזאת,או היכולת.אני לא יודע איך להגדיר זאת. גם ששואלים אותי איך אני יודע, אין לי תשובה.

תשובה

שלום וברכה

אכן זהו חוש שישי שלא רבים ניחונו בה, אבל אני מכיר ב"ה כמה מאלו שניחונו בו. חלק מבני משפחת אבוחצירא הקדושים ניחונו במתנה נפלאה זו, וגם הצעירים מביניהם יודעים הכל.

אני מכיר בן של קדושים נצר לאדמורי קומרנא שיודע הכל על פי ראיית הבן אדם, וכך מבואר גם בספה"ק שהיו צדיקים שהיה להם כח זה אלא שבקשו מהקב"ה שיטול זאת מהם מכיון שזה הפריע להם לעבודת הבורא. אם מותר לי לשאול, אתה שומר שבת בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה