שאל את הרב - כללי

ראיתי כמה פירושים לנבואות אחרית הימים

  • כ"ה אדר א' התשע"ד 
אא

שאלה

שלום ראיתי כמה פירושים לנבואות אחרית הימים על פי הרוב זה הולך להיות תהליך ניסי, ויהיו ניסים גדולים יותר מיציאת מצרים וה` יתגלה לעיני העולם כולו. ועל פי הרמב"ם כמו שהראתם באתר זה ממש אחרת זה לא תהליך ניסי אלא עולם כהרגלו ללא שום נס או משהו כזה ולא מוזכר הכלל את התגלותו של ה` יתברך, אז מה הנכון

תשובה

שלום וברכה

הרמב"ם בהחלט לא שולל את התהליך הניסי בביאת המשיח, זה ברור שיהיו ניסים כימי צאתנו מארץ מצרים וכפי שהתנבאו הנביאים, הרמב"ם מדבר על הזמן שאחרי ביאת המשיח, אם אז יהיה עולם כמנהגו נוהג, או באופן אחר, ועל זה הוא אומר שהעולם בצורתו הנוכחית ימשיך להתקיים עם הטכנולוגיה והכל.

ברור שדברי הנביאים, על חציית הר הזיתים, על המלחמה שינהל הקב"ה מול צבאות גוג ומגוג כיום שבו נקרע הים ביציאת מצרים, וכל הענינים הנלויים המתוארים באורך בספרי הנביאים, הם תהליכים ניסיים גלויים.

הצלחה - מנשה ישראל


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים