חברה והשקפה

איך אוכל להשקיע את זמני ועצמי בלהביא את המשיח

  • י"ח אב התשע"ה
אא

שאלה

נגיד ואני רוצה לנצל את כל זמני לעשיית מעשים שיביאו את המשיח/ יגדלו ויקדשו את שם השם בעולם. איך יראה סדר היום שלי? אקום אטול ידיים ואכוון להתקדש , אתפלל ואלמד משהוא ומה א״כ? / איפה אפשר למצוא ספר העוסק בזה?

תשובה

שלום וברכה

חשוב לדעת שכל מעשינו צריכים להיות לשם שמיים כגון מי שיש לה בת וצריכה לגדלה לתורה וליראת שמיים ולמידות טובות צריכה לצורך זה ממון, אי אפשר לגדל את ילדינו בנחת ללא ממון, צריך לכבד את השבת במזון משובח וכו' וצריך גם לזה ממון, כך הלאה על זה הדרך כל צעד ושעל מחבר את הגשמיות לצורך רוחניות וכאשר האדם קם בבוקר נוטל ידיו ומתפלל והולך לעבודה לשם שמים כדי לגדל את בתו לתורה וכדי שיוכל לקיים מצוות בממונו הרי זה עוסק כל היום בעבודת ה'.

כמובן מי שהולך ברוח זו למשא ומתן לא עושה קיצורי דרך ולא חוטא חלילה בגזל ולא עובר על איסורים הכרוכים בצניעות וכו' וכך בכל רגע ורגע הוא עושה רק מה בורואו חפץ ובזה הוא עובד את ה' 24 שעות.

ביותר, כאשר זוכים לבעל תלמיד חכם היושב ועוסק בתורה בוודאי שכל מה שעושים בבית מלבד מצוות החסד לכל בני המשפחה זוכים גם להיות שותף ללימוד התורה של הבעל, או אז הופכים להיות אשת חבר שדינה כתלמיד חכם ואשריה ואשרי חלקה של מי שזכתה לכך.

בברכה,

בנימין שמואלי 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה