זוגיות

האם יכול להיות שבחורה תפסיד את הזיווג שלה ח''ו בגלל שהצד השני-הבחור לקח החלטה מוטעית כביכול?

  • י"ז סיון התשע"ה
אא

שאלה

שלום כבוד הרב נפגשתי לאחרונה עם בחור שבשתי הפגישות הראשונות היה נחמד אבל לא מעבר לזה. בפגישה השלישית היה ממש טוב כאילו משהו נפתח והרגשתי שזה רציני ואז נפגשנו פעם רביעית והיה שוב פעם רק נחמד כמו השתים הקודמות ואחריה הוא אמר לא. למרות ההתלבטות שלי והשינויים שחשתי בפגישות, בתוך הלב אני מרגישה שזה שלי כי היה לנו המון מכנים משותפים ושאיפות תואמות השאלה שלי בעצם היא :האם יכול להיות שבחורה תפסיד את הזיווג שלה ח''ו בגלל שהצד השני-הבחור לקח החלטה מוטעית כביכול? תודה רבה

תשובה

לכבוד השואלת, 

כפי מה שהבנתי, אין לחשוש לדבר כזה על פי השקפה. כי אם היו באמת זיווג, אז היה הבחור מקבל בהירות גדולה וגם כן היה נמשך. וזה שהפסיק, מראה לכאורה, שאין בזה משום זיווג אמיתי - ואולי לכן ברוב הפגישות רק היתה הרגשה של "נחמד" ולא מעבר לזה, כי זה לא היה עדיין הדבר האימיתי בשבילך.

ומובא בשם הבעל שם טוב ז"ל, שיש לאדם גם כן זיווגים שאינן אמיתיים, והם נבטלים על ידי שהאנשים נפגשים באזשהו אופן ואח"כ מתפרדים. והרבה פעמים צריכים "לעבור" את הזיווגים האלו שאינם אמיתיים, בכדי להגיע לזיווג האמיתי.

ואסיים בברכה, שיהי רצון שהשם יתברך יזכך בזיווגך האמיתי בשעה טובה ומוצלחת, ושתזכי להכיר בבירור שזהו הוא, ושתזכי לבנות בית נאמן בישראל בשעה טובה ומוצלחת.

בברכה,

רב נחום    


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:שידוכיםשאלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה