שאל את הרב - כללי

בהול מאוד

  • ט' ניסן התשע"ה
אא

שאלה

שלום רב בהול מאוד - רצוי להעביר למישהו בעל ידע במשפטים אך בעיקר רגיש. רצוי לרב פנגר אני רווקה בת 65 לבד בעולם. ללא ילדים. לפני כ-8 שנים ''משפחתי'' השתלטה על הצוואה של אימי המנוחה כלומר החתימו אותה. כיום זה ברור כשמש. כמו כן גנבו הרבה כספים. כמו כן כאשר הגעתי לאימי לדבר איתה על הצוואה ''אחותי'' והחבר שלה אשר אני שידכתי ביניהם הוציאו אותי מביתה של אימי באלימות פיזית קשה. זאת היתה התודה שלהם הדבר הקשה ביותר הוא שהפקירו אותי לבד כבר כ-8 שנים. כולל האחייניות שלי שהייתי להן דודה מאוד טובה בצורה קיצונית. (כולל שכבתי בבית חולים לאחר ששברתי יד בצורה קשה מאוד) הפסדתי מצוואה זו כ-2 מיליון ש'. לא מדובר בכסף. מדובר בבגידה קשה מאוד. במקרה היה כסף. הגשתי התנגדות אך לרוע מזלי ייצגו אותי עורכי-דין רשלנים ביותר ועצלנים. בנוסף היה שופט כושל ורע לב ויש חשד שהיה לו קשר לבאת כוחם ולעורכת הצוואה. ולכן ההליך הגיע לעליון וגם שם לא פסלו את הצוואה אני חסרת אונים במצב קיצוני מאוד ובמצב נפשי מאוד קשה אנא התקשרו אלי תודה גלית

תשובה

שלום וברכה

משפטית המקרה אבוד. אין מה לעשות לאחר פסק של העליון אלא אם תמצאי ראיות חדשות שלא מופיעות בתיק ותדרשי משפט חוזר דבר שהוא די נדיר.

למעשה חובה לדעת שאין אדם יכול לגעת כמלוא נימא במה שמוכן לך, אם הם גזלו שלא בצדק ושלא ביושר הכסף יילקח מהם בטוב או ברע והוא יחזור אילייך. דבר זה הוא דבר מובטח בתורתינו הקדושה ועל כן אין לך מה לדאוג ומה להצטער אלא לצפות מהרה לישועת ה' ולראות איך שהקב"ה לקוח את הכסף הגדול ומחזיר לך את כל הכסף.

חשוב שכעת תעשי צוואה כדי שהם לא זיכו בכספך לאחר מלאת ימי חייך בטוב ובנעימים וכנאמר הרצחת וגם ירשת?

אשמח לסייע לך עוד

בברכה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה