שאל את הרב - כללי

זמן ביאת המשיח

  • י"ג שבט התשע"ה
אא

שאלה

כבוד הרב שלום רב, ראיתי סרטון ביו-טיוב על ביאת המשיח שלפי הצופן התנכי זה עומד להתרחש ב22-12-15 זוהי התאריך של הבת הגדולה שלי שקוראים לה אלה ובתאריך הזה היא בעזרת השם תהיה בת 6 והספרה 6 בגימטריה מדברת על הגאולה והמשיח וגם שבשנה ה6 שזו שעת הגאולה נשמע קולות מהשמים אני מטבעי חושבת על הילדה שזה התאריך שלה והיא תהיה בת 6 האם זה מסמל משהו? לצערי הרב היא גודלת לחינוך חילוני למרות שאני בבית שומרת שבת והאבא שלה לא אז היא והקטנה שלו הולכת בדרך האבא ופעם מישהי דתייה אמרה לי שהשם אלה (קראתי לה כך על שם עץ האלה) שזהו עץ של עבודה זרה בתורה האם זה גם מתקשר להכול ? האם אני צריכה לשנות לה את השם וזה רמז למשהו? אשמח מאוד אם תעזרו לי ותענו לי אני זקוקה להכוונה (חרדתית מאוד בנושא זה) יש לי פחד בגלל שאני לא ממש דתיה ולא ממש מתלבשת צנוע ולא מצליחה להביא את בעלי והבנות לידי חזרה בתשובה הפחד שלי שלא יהיה לי חלק בעולם הבא ואני אסבול נורא מחבלי משיח

 

תשובה

שלום וברכה

חושבני שראשית יש להתרכז בהתחזקות שלך בעז"ה ולמצוא את הדרך שלך איך להתחזק עוד בשאר הדברים שאת עדיין לא חזקה. ברוך ה' את שומרת שבת ואני מניח שגם כשרות וגם טהרה בעז"ה תתחזקי בשאר הדברים כגון ברכות על האוכל ברכות השחר ולאחר מכן צניעות חלקית נוספת ובעז"ה הזכויות שלך יביאו בעז"ה להתעוררות תשובה אצל כל בני הבית וגם הבעל והילדים יזכו לשמור שבת.

היה אולי עדיף לתת לה את השם לאה וזה יועיל לה מאוד אבל יש לשכנעה באהבה ובשמחה ולא להכריח אותה לשנות את השם.

אל תפחדי כי הקב"ה נותן לך את הכוח והזמן להתחזק ולשוב בתשובה שלימה וזכות שלך תגן על בתך היקרה בעז"ה שגם היא  תזכה לשוב בתשובה שלימה.

בהערכה רבה,

בנימין שמואלי 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה