חדשות יהדות

מדהים: ברכת הגר"ח קנייבסקי התקיימה תוך שנה

"אתה רוצה אח או אחות"? שאל הרב, והקטן השיב ללא היסוס: "את שניהם". שוב חייך הרב ואמר לו: "אבל קודם תקבל אחות". השבוע הגיע האב המאושר לבשר לגר"ח קנייבסקי: מגיע לנו מזל טוב. סיפור מרגש

אא

הסיפור המרגש שלפניכם התרחש ממש השבוע במעונו של הגר"ח קנייבסקי שליט"א, ומוכיח כמה חביבים הצדיקים בעיני הקב"ה, וכמה ניסים הוא עושה לעם ישראל בזכותם: בשנה שעברה, פקד אברך את ביתו של הגר"ח קנייבסקי ביחד עם בנו, ובקשה בפיו: "זהו בננו היחידי, ואנחנו רוצים להיפקד בבנים נוספים".

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

עד כאן נשמע רגיל לחלוטין, לא? אלא שמי שפנה אל הגר"ח קנייבסקי הוא לא אחר מאשר הילד הקטן, אשר בתמימות ובנעימות, תינה את 'בעייתו' באוזני הרב. משסיים הילד את דבריו, פנה אליו הגר"ח ושאלו במאור פנים ובחביבות: "מה אתה מעדיף – אח או אחות?".

הגר"ח קנייבסקי שליט"א (צילום: פלאש 90)הגר"ח קנייבסקי שליט"א (צילום: פלאש 90)

הילד לא התבלבל ומיהר לענות, "שניהם". הגר"ח קנייבסקי חייך והשיב: "בסדר, אבל קודם כל תקבל אחות". הילד הנהן בראשו לאות הסכמה. רק מאוחר יותר התברר לאברך שהגר"ח קנייבסקי בירך בבת ראשית, כי 'בת היא סימן יפה לבנים'.

השבוע, כאמור, הגיע האברך לבית הגר"ח קנייבסקי בשנית, ובשורה משמחת בפיו: "ברוך ה', בשעה טובה נולדה לנו בת", קרנו פניו מאושר. במעמד המרגש נכח גם הגרש"ב גנוט, מתלמידי הגר"ח וממקורביו, שידע ראשון על הבשורה המשמחת והכניס את האברך לחדרו של הגר"ח, כדי להודות על הנס. מי כעמך ישראל...

תגיות:הרב קנייבסקינס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה