חדשות בארץ

אחיין של רוצח הנערים נעלם - חשש מפיגוע

שני זוגות הורים מחברון דיווחו על היעלמות ביניהם. אחד הוא מוחמד אבו עיישה, אחיין של עמאר אבו עיישה, מחוטפי ורוצחי הנערים בגוש עציון. חשש מניסיון פיגוע

אא

צה"ל העלה אמש (שני) את רמת הכוננות באזור חברון, לאחר ששני זוגות הורים מקומיים דיווחו על היעלמות בניהם מאז יום שישי האחרון. אחד הנעדרים, מוחמד אבו עיישה, הוא אחיינו של עמאר אבו עיישה, אחד מחוליית הרוצחים של שלושת הנערים החטופים. במערכת הביטחון חוששים כי בכוונת הנעדרים לבצע פיגוע.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

 "כוחות צה"ל בגזרת חברון קיבלו התרעה על אפשרות לביצוע פיגוע במרחב והתבקשו להעלות את רמת הדריכות והיערנות", מסר גורם צבאי.

חשש מפיגוע (ארכיון: פלאש 90) חשש מפיגוע (ארכיון: פלאש 90)

מאז חיסולם בחודש ספטמבר, של מרואן קוואסמה ועמאר אבו עיישה, החוטפים והרוצחים של שלושת הנערים, איל יפרח, גיל-עד שער ונפתלי פרנקל, עצרו פעילי חמאס רבים שנחשדו כשמסייעים, והועברו לחקירת שב"כ. בין העצורים: בשאר קוואסמה, מוחמד קוואסמה ותאאר קוואסמה, בניו של ערפאת קוואסמה, שנעצר ב-14 ביולי באשמת סיוע לרוצחים להסתתר לאחר רצח הנערים. לפני כחודשיים נעצר בשכונת שועפאט שבמזרח ירושלים חוסאם אל-קוואסמה, מפקד החוליה שחטפה את הנערים.

סמוך לשעה 10:30 (שלישי) עירנות גדולה מנעה אסון. כוחות הביטחון של היישוב תקוע הבחינו שבני ערבים שמתקרבים למקום, חשדו בהם והחלו לרדוף אחריהם. הם השיגו אותם, עצרו את השניים וערכו חיפוש על גופם. אצל אחד מהם נתפסה סכין, ככל הנראה במטרה לבצע אירוע חבלני. אחד מהעצורים הוא אכן אחיינו של אבו עיישה, אחד מחוטפי שלושת הנערים.

תגיות:פיגועמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה