חדשות בארץ

נאלצה לחזור הביתה, וגילתה שקרה נס

הגננת התקשרה שהילד פיתח חום. רות נאלצה לצאת מהעבודה ולשוב הביתה, שם גילתה מה שכחה לנתק בבוקר מהחשמל, וכיצד נמנע אסון כבד. נס שמצווה לפרסם

אא

הבוקר שלה התחיל הכי שגרתי שיכול היה להיות. המולת ילדים, הכנת תיקים, שוקו שנשפך, ומכשיר להכנת טוסטים, שבבוקר הוא הכי הכרחי.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

זמן קצר לאחר שאיחלה להם יום נעים, חיבקה ונישקה, וליוותה אותם למקומות לימודיהם, הלכה בעצמה לעבודה, לעוד יום עמוס. "ואז התקשרו מהמעון של הילד", מספרת רות אוסטר, תושבת מודיעין עלית, אמא לשלושה ילדים. "ראיתי את המספר על הצג ונכנסתי ללחץ. למה כל כך מוקדם? הרגע הבאתי אותו והכל היה בסדר".

מסתבר שהפעוט פיתח חום, והגננות מיהרו לעדכן אותה, בבקשה שתגיע לקחת אותו. לא נעים לעזוב את העבודה כשכמעט לא הספקת לעשות דבר, אבל ילדים הם לפני הכל, ואם הם חולים, אז בכלל...

"כשנכנסתי הביתה הרחתי ריח מוזר של טוסט, כאילו מישהו עסוק בעיצומה של הכנת ארוחה רצינית. זה כלל רעשים מוזרים מכיוון המטבח", היא משחזרת. "ניגשתי למטבח בחשש קל, ידעתי שאף אחד לא אמור להיות בבית. ואז ראיתי אותו, את הטוסטר, על השולחן, דולק, מפחיד. פשוט שכחתי לנתק אותו מהשקע במרוצת הבוקר. כשהרמתי אותו גיליתי שהמפה כבר נמסה מהחום. לא רוצה לדמיין מה היה קורה לו היה ממשיך לעמוד על מקומו עוד כמה שעות טובות. פשוט ניסים".

הטוסטר מחובר לחשמל הטוסטר מחובר לחשמל

"כיף לראות שמשגיחים ושומרים עלי", היא מסכמת. את הנס היא מיהרה לפרסם, ועכשיו גם אתם שותפים.

תגיות:השגחה פרטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה