חדשות בעולם

מטריה - הדור הבא. הגנה בעזרת האוויר בלבד

בטוחים שאתם מוכנים לחורף? אולי לא. הכירו את המטריה החדשה שלכם בצורת מוט שבקצהו מנוע מסתובב, שתגן עליכם מפני הגשם - באמצעות אוויר בלבד

אא

מאז ומתמיד חשבו הראשים המתוחכמים בעולם - כיצד להמציא את המוצרים הנחוצים לבני האדם ולעשות אותם לא רק יפים, משוכללים ופרקטיים אלא אף חסכוניים ונוחים יותר לשימוש. בטוחים שאתם מוכנים לחורף הקרב ובא? ובכן, ההמצאה הבאה כנראה תפתיע אתכם:

מפתחים אמריקאיים הצליחו ליצור את מטריית האוויר (באנגלית: Air umbrella) - המטריה החדשה עלתה על המדפים בארה"ב כבר בחודש יולי 2014, ועתידה לשנות את כל מה שהחשבנו כ'הגנה מפני הגשם'.

המפתחים החליטו לעשות שימוש במשאב הזמין והנפוץ ביותר בעולם – האוויר, ולתעל אותו לטובת ההמצאה הגאונית – מטריה הפועלת בעזרת סוללת ליתיום.

בראש המטריה ישנו מנוע שבעצם מחליף את כיסוי הניילון המגושם שישנו במטריות הרגילות. המנוע מפעיל מאוורר קטן, שכאשר הוא בא במגע עם הגשם, הוא פשוט מסיט אותו לצדדים בטווח די גדול.

כרגע קיימים בשוק שלושה דגמים ניסיוניים – A, B, C - שנמצאים במגמת שיפור והשבחה כל העת, ומותאמים לצרכים ודרישות שונות שלנו. דגם A הינו באורך 30 ס"מ, ובה סוללת ליתיום שפועלת למשך 15 דקות בלבד.

אורכו של מודל B הוא 50 ס"מ וחיי הסוללה שלו הם בני 30 דקות, ואילו מודל C – הדגם המתקדם ביותר עד כה - נע בין הטווח של 30-50 ס"מ, ובלחיצת כפתור מיוחדת ניתן לכוון אותו לאורך הרצוי לנו ועד חצי שעה. ומה באשר למשקל המטריה, אתם שואלים? ובכן, אל לכם לדאוג. המפתחים, כך מסתבר, חשבו גם על זה – והדגם ה'כבד' ביותר מגיע ל-850 גרם בלבד.

כל מה שאתם צריכים כדי להשיג את המטריה, הוא 118$ לרכישתו, וסבלנות גדולה לחכות עד דצמבר 2015, התאריך שבו, כך הוחלט על ידי החברה, ישווקו כל ההזמנות שמגיעות מחוץ לארה"ב.

תגיות:מטריהגשם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה