חדשות בארץ

רשות המסים גאה להציג: אלמונים וחרדים

אם אתה חרדי, תוכל לזכות לכותרות שליליות כאוות נפשך. אם אתה משתייך לכל מגזר אחר, אתה הופך ל"נוסע אלמוני". ארגון דוסים נלחם בתופעת השיוך המגזרי בכותרות החדשות שנטפלות לחרדים

אא

במסגרת פעילות ארגון דוסים - שנלחם בדעת הקהל ובשטיפת המוח ברשת שיוצרת דה לגיטימציה לכל דבר שריח חרדי מריח ממנו, עוקבים חברי הקבוצה אחרי עיתונים, אתרי אינטרנט, דפי פייסבוק של אנשי ציבור, אזרחים, עיריות ועוד. תופעה עמה מתמודדים מזה זמן רב בדוסים, היא הדגשת השיוך המגזרי - כשמדובר בחרדים, כמובן.

הדוגמה האחרונה שהעלתה את רמת הכוננות בדוסים, היתה ידיעה של רשות המסים. "שלא כאתר חדשותי שרוכב על מקדש הרייטינג, יש ציפייה ממקום כמו רשות המסים, שיהיה הוגן כלפי כל אזרחי מדנת ישראל, ולא יפלה על בסיס השתייכות ואמונה דתית" - אומרים בדוסים, ומיד מציפים את הרשת בפוסט משלהם: "לא פחות משש פעמים טרחו להדגיש את השתייכותו המגזרית של החשוד החרדי - לעומת החשודים מקלקיליה, שהם סתם 'גיסים', או אולי 'נוסעים', או סתם 'שניהם'.

בתמונה אפשר לראות במקומות המסומנים, איך בידיעה אחת של רשות המסים מדווחים על תפיסת "חרדים" בכל הזדמנות אפשרית בידיעה, ואילו בידיעה אחרת בעלת תוכן זהה, החשודים הם "נוסעים", או "אלמונים", ללא שיוך כלשהו.

דוסים אומרים על כך: "אנו מצרים על השימוש שעושים אנשי רשות המסים, בכספי המסים שלנו, על מנת לעורר שנאה מיותרת בין חלקי העם".

מתוך אתר רשות המיסים מתוך אתר רשות המיסים

תגיות:תקשורת מסיתהחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה