חדשות בארץ

צה"ל: האזעקות בדרום - איכון שווא

במהלך השבוע נשמעו אזעקות שווא בדרום, אך פעם אחת נורתה רקטה מאזור הרצועה. בשעות האחרונות נשמעו לפחות חמש אזעקות, תחילה דווח על נפילה, אך צה"ל שולל את האפשרות

אא

המועצה האזורית חוף אשקלון נרעדה הבוקר (חמישי) למשמע אזעקות בזו אחר זו. תחילה דווח על התפוצצות שתי רקטות בעוטף עזה, אולם צה"ל הוציא הודעה ובה הוא מבהיר כי מדובר באזעקות שוות.

תכירו: ישיבת האמנים של הרב יצחק גבאי

"לא נאפשר עוד ירי הקרוי בטעות טפטופים", אמר הבוקר שר הביטחון, משה בוגי יעלון, בעת ביקור בעוטף עזה. את הדברים נשא בפני מועצת התנועה הקיבוצים במועצה האזורית שער הנגב. "נמגר את יכולתם של ארגוני הטרור לפגוע בכם", אמר יעלון לנוכחים. "המבצע הנחית מכה קשה על חמאס, והוא יודע כי לא נהסס להפעיל את עוצמתנו".

אזעקת שווא. ימי המלחמה (צילומים: פלאש 90) אזעקת שווא. ימי המלחמה (צילומים: פלאש 90)

"נעשה הכול כדי להשיב אתכם למסלול של יצירה וצמיחה", הוסיף שר הביטחון. "72 החללים הותירו משפחות שכולות וכואבות. ישראל ליוותה בכאב את הנופלים אשר נשארו בביתם. אם זו אינה גבורה, אינני יודע מה כן".

בתחילת השבוע נשמעו אזעקות שווא נוספות ביישובי המועצה האזורית חוף אשקלון, אולם בהמשך נורתה רקטה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, לראשונה מאז תחילת הפסקת האש. חמאס מיהרו לפעול נגד המשגרים, על מנת שלא להגיע לעימות עם ישראל. 

תגיות:מלחמה בדרוםארגון חמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה