מוזיקה יהודית

מבמות הארוויזיון - לחיפוש והתקרבות ליהדות: האזינו לאריאל כהן

הוא ליווה את בועז מעודה בארוויזיון, ואמנים מובילים נוספים כמו משה פרץ. עכשיו הוא סוגר מעגל וחוזר הביתה, אל היהדות, עם סינגל ראשון: "רגעים עולים ויורדים"

אא

אריאל כהן עבר מסע שלם, בתוך עצמו פנימה, וגם מבחינה מקצועית, בדרך להיות מוזיקאי וגם למצוא את האמת הפנימית שלו. היום אחרי מסע שלם, הוא מציג לראשונה חומר מקורי, כסינגל בכורה מיוחד במינו, בשם "רגעים עולים ויורדים", סנונית ראשונה מתוך דיסק שלם שצפוי לצאת בקרוב.

אריאל כהן אריאל כהן
כהן, 30, גדל בשכונת הקטמונים בירושלים, בה הוא מתגורר עד היום. את הכישרון המוזיקלי שלו החל לפתח בגיל צעיר מאוד. את הדרך המקצועית החל כזמר בלהקה צבאית, שם צבר ניסיון רב על במות והופיע לצד אמנים מובילים.

לאורך כל הדרך, גם בעבודה עבור אמנים אחרים, המשיך ליצור ולכתוב למגירה, עד שהרגיש מספיק בשל לצאת לעולם עם אמירה משל עצמו. השפעותיו מונות, בין היתר, את שירת הפיוט המרוקאית-אנדלוסי מבית אבא, הסגנון הירושלמי ובנוסף שירים בצרפתית אותה הוא דובר.

את תהליך ההתהוות המוזיקלי, ליווה גם תהליך רוחני, שהשפיע רבות על היצירה שלו, כשבאמת "רגעים עולים ויורדים", נולד מתוך תהליך רוחני של חיפוש והתקרבות אל הדת, אל השורשים והמסורת, ויוצא בתזמון מושלם לקראת חודש אלול וחגי תשרי הקרבים.

"רגעים עולים ויורדים" – מילים ולחן: אריאל כהן. האזנה נעימה!

תגיות:מוזיקה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה