מוזיקה יהודית

הדואט המפתיע של הקיץ: אודי דוידי ויצחק מאיר

האזינו ל"אוחילה", הסינגל החדש והמפתיע שיוצא בשיאו של אלול

אא

זה תמיד מסקרן מה יוצא כששני מוזיקאים איכותיים ומוכרים מחליטים להתאחד לשיר אחד. ראינו את זה בדואטים קודמים, כמו השילוב של אביתר בנאי ואביב גפן, בדואט של ארקדי דוכין ושולי רנד ובעוד דואטים רבים.

הפעם, החליטו שני מוזיקאים מוצלחים מאין כמותם – אודי דוידי ויצחק מאיר, להתאחד לסינגל אחד, שהוא הפיוט "אוחילה", בניגון המוכר של הרב הילל פלאי. התוצאה: מפתיעה. לא כל יום שומעים את אודי דוידי משתלב יפה כל כך בניגון חסידי שכזה, יחד עם יצחק מאיר.

מאיר, הוא אמן שכבר שנים מייצר מתוך החיבור האישי שלו לחסידות ואף הוציא לאור טרילוגיה של אלבומי שירי שבת, בהם שירי נשמה שקטים ואהובים, לצד שירים שמחים וסוחפים, שלובים בסיפורים חסידיים מרוממים. יחד עם ההרכב שלו, הספיק מאיר לעבוד עם המיינסטרים של המוזיקאים בישראל: אהרון רזאל, יוסף קרדונר, דניאל אהביאל, דוד ד'אור, שולי רנד, קובי אפללו ועוד.

כידוע, דוידי, 39, החל את הקריירה המוזיקלית שלו לפני כעשר שנים עם האלבום "דבר אליו", ומאז כל ששת אלבומיו זכו להצלחה גדולה ולחיבוק גדול מהקהל הישראלי. בין שיריו המוכרים ביותר תוכלו למצוא את: "בן אהוב", שיצא בדואט עם שלומי שבת, וגם השיר "מביטה בחלון", שאף הושמע רבות ברשת ג' ובגלגל"צ. דווידי מעולם לא רכש השכלה מוזיקלית מסודרת וטען ש"זה בא מהלב". לא מזמן אף הוציא אלבום חדש בשם "מחכה לשקט".

 

יחד נוצר שילוב מיוחד במינו, שאתם פשוט חייבים לשמוע...

"אוחילה" – ביצוע: אודי דוידי ויצחק מאיר, לחן: הרב הילל פלאי. האזנה נעימה!

תגיות:מוזיקה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה