חדשות בארץ

עליתי על טרמפ - באפליקציה

אם כבר עליתם על טרמפ, אז בזהירות המרבית. בעידן הטכנולוגי של היום קל יותר למצוא פתרונות מעשיים, כך נוצרה האפליקציה "עליתי על טרמפ", שתסייע במקרי חטיפה

אא

בעוד השיח הציבורי דן בסערת חטיפת שלושת בחורי הישיבה בגוש עציון לפני עשרה ימים, כולל פולמוסים על תופעת הטרמפים. מותר או אסור? חובה להימנע, או בלתי נמנע? עבור אנשים המתגוררים במקומות שבהם התחבורה הציבורית אינה קיימת בתדירות מספקת, או שאינה קיימת כלל – החליטו דוראל ישי, בשיתוף עם טל לוי ודביר כהן, להיות מעשיים.

אם כבר עולים על טרמפ, לפחות שיהיה בטיחותי. ובעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים, יש לנו אפשרויות לנסות ולהתפתח בצורה היעילה ביותר.

מדובר באפליקציה שנקראת "עליתי על טרמפ". מטרתה למנוע חטיפות אזרחים ולסייע בצורה משמעותית לכוחות הביטחון במקרי חרום. כיצד? כאשר תלחצו על הכפתור "עליתי על טרמפ", האפליקציה תשמור את המיקום שלכם בכל דקה עד שתרדו מהרכב. במקרי חירום - יועברו הפרטים של אותו מספר טלפון לכוחות הביטחון והגורמים הרלוונטיים.

בנוסף, ישנו כפתור "שלח הודעת חירום" - אשר ישלח הודעת סמס עם קריאת מצוקה והמיקום המדויק של מחזיק המכשיר לאנשי הקשר שאותם הגדיר מראש.

האפליקציה החינמית זמינה למכשירי אנדרואיד, ובקרוב מאוד תהיה זמינה גם למכשירי אייפון.

תגיות:אפליקציותבטיחות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה