חרדים

עצרת התפילה: שידור חי בהידברות

בשעות הקרובות תיערך עצרת התפילה במחאה על גיוס בני הישיבות בכפייה, ובמשדר מיוחד הידברות מעבירה את האירוע כולו בשידור חי מהשטח בערוץ ובאתר הידברות, בסיקור מיוחד של רבנים, אנשי ציבור ותקשורת ובהפקת ענק

אא

עצרת התפילה בירושלים במחאה על גיוס בני הישיבות בכפייה הולכת וקרבה, כוחות הביטחון ומד"א נערכים, וצפויים להגיע המוני בני אדם כהוראת גדולי ישראל למחות על החוקים המתחדשים מיום ליום ואוסרים על יהודים להתמסר ללימוד התורה בארץ ישראל. 

למי שאין באפשרותם להגיע למחאת הענק, הידברות תנהל משדר מיוחד מהשטח, אשר יעלה לערוץ ולאתר הידברות ויעביר את האירוע כולו בהפקת ענק ובשידור חי לקהל הצופים. מצלמות הרחף יאפשרו לצופים לראות את כל המתרחש באירוע, ופאנל של רבנים, אנשי תקשורת, אלופים לשעבר ופרשנים, בהנחיית העיתונאי יעקב אייכלר, יסקרו את האירוע ואת הנושאים הבוערים שבלבו.

במהלך המשדר יתנהלו פאנלים מרתקים בנושא הגיוס ובהם ישתתפו בין היתר: השדרן ואיש התקשורת הרב שמואל בן עטר, הרב משה בן לולו - שדרן ברדיו קול חי, הרב חיים הורביץ, אלוף המשנה במיל' בועז אבן שפינגר, סא"ל הרב דב פוברסקי - שימש כרב צבאי בצה"ל, הרב שי עמר, הרב יוסף צבי בן פורת, הרב אליהו עמר - רב ומרצה בערוץ הידברות, הרב שלמה בניזרי והעיתונאי יצחק נחשוני ועוד אנשי ציבור ותקשורת ובכירי צבא נוספים.

החל מהשעה 14:00, יעלה המשדר המיוחד של הידברות. אולפן שטח יוקם בכניסה לירושלים, במגרש בחניה שמול  בנייני האומה, בצד השני של הכביש, צמוד לגשר המיתרים (ליד הורביץ השכרת רכב).

כמו כן, החל משעה 14:00 רבני אתר הידברות יהיו נכונים להשיב לשאלות הגולשים, באזור מיוחד שנפתח לשם כך, תחת הכותרת "אתם שואלים – רבני הידברות משיבים". יש לכם שאלה או תהייה בנושא? היכנסו לכאן, ותקבלו תשובות און-ליין.

תגיות:עצרת התפילהחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה