מנכ"ל איקאה ישראל: "הנס - בזכות שמירת השבת"

לשלומי גבאי, מנכ"ל איקאה בישראל, ברור מה גרם לשריפת הענק שכילתה את הסניף בנתניה להסתיים ללא נפגעים בנפש: שמירת השבת וההשגחה העליונה

אא
אמנם השבוע האחרון היה גרוע עבור השלוחה הישראלית של חברת הענק ´איקאה´, שהסניף שלה בנתניה נשרף בשבת האחרונה בשל קצר חשמלי, מה שבנוסף הסב נזק עצום של מאות מיליוני שקלים, אולם מנכ"ל החברה, שלומי גבאי, התבטא השבוע באופן מפתיע למדי והכריז כי השריפה הסתיימה ללא נפגעים בזכות שמירת השבת והקפדה על כשרות מהודרת במסעדה שהופעלה בסניף. אחד מבעלי הסניפים בארץ, אגב, הוא איש העסקים החרדי שלום פישר.
גבאי אף הגדיל לעשות והגדיר את האירוע, שהסתיים ללא נפגעים, כנס וכתוצאה של ההשגחה העליונה. "לשמחתנו הגדולה, ותודה לאל, אנחנו מסיימים את האירוע הקשה הזה בלי נפגעים בנפש ובלי שום פגיעה", אמר מנכ"ל איקאה, גבאי. "נס גדול קרה לנו בחנות הזו. נס גדול שבהשגחה עליונהשמרו עלינו שלא הייתה שום פגיעה בנפש לאף אחד. העובדה שאנחנו ארגון שומר שבת, והעובדה שאנחנו ארגון שטרח להשקיע על מנת להכשיר למהדרין את כל חלקיו ואת כל צדדיו, העובדה שאנחנו מקפידים הקפדה יתירה - זו הייתה ההשגחה העליונה שלנו באירוע הקשה הזה".
 גבאי העריך שייקח פרק זמן לא מבוטל על מנת לשקם את הסניף, אולם ברור לו מה הקו שבו יש להמשיך לנקוט. "בעזרת השם, בתוך חצי שנה עד שנה אנחנו נחזיר את החנות שומרת השבת הזו, כשרה למהדרין, לכלל בית ישראל, כפי שהייתה בעבר", הבטיח.
תגיות:שמירת השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה