חדשות בארץ

הפרקליטות הצבאית: אירוע הדריסה בחודש שעבר בחוות גלעד – תאונה ולא פיגוע

הפרקליטות הצבאית הגישה לבית המשפט הצבאי שומרון כתב אישום נגד נהג המונית שדרס בחודש שעבר את חוה חיה רויזין ע"ה. הנהג נאשם בגרימת מוות ברשלנות ובהפקרתה של המנוחה

אילוסטרציה (קרדיט: Dudu Greenspan/FLASH90)אילוסטרציה (קרדיט: Dudu Greenspan/FLASH90)
אא

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד כאמל קדרי, נהג מונית פלסטיני כבן שישים, שדרס בחודש שעבר למוות את חוה חיה רויזין ע"ה, בת 42 מעמנואל, בעת שחצתה את כביש 60 בצומת חוות גלעד.

אירוע הדריסה התרחש ב- 16 באוגוסט: הרכב, בו נסע קדרי עם חמישה נוסעים נוספים, הגיח במהירות מתוך החשיכה בסמוך לחוות גלעד, ופגע ברויזין. היא נפצעה אנושות, ולמרות מאמצי ההחייאה שעברה החובשים נאלצו לקבוע את מותה בזירה.

מכתב האישום, שהוגש על ידי הפרקליטות הצבאית בבית המשפט הצבאי שומרון בכפר סאלם, עולה כי אירוע הדריסה היה תאונה ולא פיגוע. קדרי מואשם בגרימת מוות ברשלנות, וגם בהפקרה – בשל העובדה שלאחר הדריסה הוא נמלט מהמקום לכיוון צומת ג'ית. לאחר כשעה הוא הסגיר את עצמו למנגנוני הביטחון של המשטרה הפלסטינית, שהעבירו אותו כעבור שלושה ימים לישראל. הנהג טען בחקירתו כי פחד שיהרגו אותו, ולכן נמלט.

העבירות הכלולות בכתב האישום תואמות את ההערכות שעלו מחקירת המשטרה, ששללה את החשד הראשוני כי מדובר בפיגוע. לבקשת הפרקליטות הצבאית, מעצרו של הנהג הדורס הוארך בשמונה ימים נוספים.

תגיות:תאונהחוות גלעד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה