חדשות בעולם

קידוש ה’: עיתונאית יהודיה סירבה להצטלב בשידור חי

התקשורת הקולומביאנית סוערת, לאחר שעיתונאית יהודיה סירבה להצטלב בשידור חי, ופוטרה מתפקידה כמנחת חדשות בטלוויזיה המקומית. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות JTA, העיתונאית קאת'י בקרמן סירבה לבקשתו של מנהל הרשת המקומית CM יאמיד אמאט, שדרש ממנה להצטלב

אא
התקשורת הקולומביאנית סוערת, לאחר שעיתונאית יהודיה סירבה להצטלב בשידור חי, ופוטרה מתפקידה כמנחת חדשות בטלוויזיה המקומית. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות JTA, העיתונאית קאת'י בקרמן סירבה לבקשתו של מנהל הרשת המקומית CM יאמיד אמאט, שדרש ממנה להצטלב. "הוא אמר לי להצטלב ולא עשיתי את זה, ואז הוא ביקש ממני להתפטר באותו הרגע ולא הסכמתי", סיפרה בקרמן. 
 
מיד לאחר התקרית הגיעה בקרמן יחד עם עורך דינה ואביה לאולפנים. "מדובר באירוע חשוך מאוד עבור אמאט וצוותו", מסבירה כעת אחת האושיות הבולטות בתקשורת המקומית, העיתונאית גרסיאלה טורס. "הם יכולים כעת להיתבע על חוסר סובלנות דתית, במדינה שיש בה חופש פולחן".
 
הקונפדרציה של הקהילות היהודיות במקום מחתה על התקרית בחריפות, ודרשה את התנצלותו של אמאט בתקיפות. בראיון לערוץ 1 המקומי הביע אמאט את התנצלותו ואמר כי "זו לא הייתה כוונתי, אבל מכיוון שאני מרגיש שפגעתי באמונותיה הדתיות, אני מביע את התנצלותי הפומבית בפניה", אמר והוסיף כי הוא מקווה שהקהילה היהודית וארגונים דתיים אחרים, "יזכו תמיד ליחס של כבוד מצדי".
 
תגיות:יהודיםקידוש השםהצטלבות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה