חדשות בארץ

שקט, מצלמים: מצלמות במוקדים חרדים בירושלים

עיריית ירושלים הציבה מצלמות אכיפת חניה במספר מוקדים בעיר. דוחות יישלחו לבתיהם של הנהגים שיתפסו חונים במקומות אסורים. בין המוקדים: ציר גולדה מאיר וגבעת שאול

  • ט' שבט התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אחרי שעיריית בני ברק החליטה להציב ברחבי העיר מצלמות, כדי לתפוס נהגים שחונים שלא כחוק, גם עיריית ירושלים נרתמה לעניין ותציב מצלמות אכיפת חנייה אוטומטית במספר מוקדים בולטים ברחבי העיר. בימים האחרונים הבחינו התושבים בשלטים המזהירים כי מדובר ב"אזור בעל אכיפת חניה מוגברת", מה שיוביל לשליחת דוחות לבתי הנהגים שיחנו במקומות אסורים. ב"בחדרי חרדים" נכתב כי שלושת המוקדים המרכזיים לציבור החרדי בירושלים הם קניון רמות, קניון רב שפע, וסמוך לאולמי גוטניק. במסגרת הפרויקט, מופעלת טכנולוגיה חדשנית של מצלמות אכיפה המוצבות במספר נקודות מרכזיות בעיר. עוד נכתב, כי בימים אלה מותקנות מצלמות אכיפה בשלושה מיקומים נוספים לאחר בחינה ותיאום עם המשטרה. 

כאמור, המוקדים המרכזיים בהם הותקנו כאמור מצלמות כאלה הם ציר גולדה מאיר בסמוך לקניון רמות. בקניון רמות יש חניון הפתוח לטובת הציבור ונותן פתרון חניה. ברחוב שמגר במפרץ תחנת האוטובוס מול קניון רב שפע ובאי תנועה. וכן, ברחוב בית דפוס בגבעת שאול במפרץ תחנת האוטובוס.

גורם בעיריית ירושלים סיפר בכתבה כי "העירייה החלה להפעיל מערכות אכיפה מתקדמות המתבססות על צילום וידאו, במטרה למנוע עבירות חנייה קשות בצירי התנועה המרכזיים בעיר. מדובר בעבירות היוצרות סכנה ממשית לחיי אדם, משבשות את התנועה ומסכנות את המשתמשים בדרך". עוד הוסיף כי "מטרת הפרויקט, הינה למגר תופעות חמורות אלו היוצרות מפגעים, פקקים ועומסי תנועה ומסכנות את הולכי הרגל והנהגים. לצד זאת, זהו חלק מתהליך הכנסת טכנולוגיות חדשות לשיפור החנייה ברחבי העיר במטרה לאפשר לתושבים ולמבקרים למצוא מקומות באופן יעיל וקל. העירייה ממשיכה לפעול כל העת לשפר את זמינות מקומות החנייה ברחבי העיר ובמרכזי המסחר והבילוי, מתוך התפיסה כי הכנסת טכנולוגיות חדישות תשפר את השירות העירוני, ותסייע לבטיחות התושבים".

תגיות:מצלמותירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה