חדשות בארץ

אחרי הפעולה בג’נין: הפניה המרגשת של אלמנת רזיאל שבח לראש הממשלה

אחרי חיסול אחד המחבלים בחוליה שרצחה את בעלה, אלמנתו של רזיאל שבח פנתה לנתניהו וביקש להכיר בחוות גלעד כיישוב: "שבור את השתיקה שלך, אמץ את ההצעה של שר הביטחון. זו הנחמה שלנו". ראש המועצה האזורית שומרון: "זה צו השעה"

  • ב' שבט התשע"ח
אא

"אני מודה לכוחות הביטחון על פעולתם הנחושה לתפיסת המחבלים, ושולחת מכאן איחולי החלמה לפצועים מכוחות המשטרה שפעלו בנחישות ובגבורה. מעבר לזה אין לאירוע הזה שום משמעות בשבילי. הנחמה שלנו היא לא בנקמה אלא בבניין הארץ. אני קוראת להכשיר את חוות גלעד, זו הנחמה שלנו, זו הבקשה שלנו, זו התשובה האמיתית לרצח הזה". כך כתבה הבוקר אלמנתו של הרב רזיאל שבח ז"ל, יעל שבח, בתגובה לחיסול אחד המחבלים הלילה בג'נין. שבח הוסיפה כי "הנחמה שלנו היא לא בנקמה אלא בבניין הארץ". בהמשך היא פנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה: "אני מבקשת מראש הממשלה. שבור את השתיקה שלך, אמץ את ההצעה של שר הביטחון לאשר את חוות גלעד והעלה אותה ביום ראשון הזה לאישור הממשלה. זו הנחמה שלנו, זו הבקשה שלנו, זו התשובה האמיתית לרצח הזה של בעלי אהובי ואב ילדיי".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר: "אנחנו מברכים את כוחות הביטחון והימ"מ על פעולתם הנחושה לתפיסת המחבלים ומודים להם. נחמתנו היא בבניין הארץ. אני קורא לראש הממשלה להוביל את בניין הארץ, ולהנהיג כפי שאנחנו יודעים שהוא יודע לעשות. להעלות ביום ראשון בישיבת הממשלה את הצעת המחליטים של שר הביטחון ולאשר את הסדרת חוות גלעד. זה צו השעה. זו בקשת המשפחה. זו דרישתנו".

כזכור, מוקדם יותר פרסמנו כי שני לוחמי היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של משמר הגבול (ימ"מ) נפצעו באורח קל וקשה  בקרב יריות שהתפתח הלילה במהלך מבצע מיוחד בג'נין. המבצע נועד לאתר את החוליה שאחראית על הפיגוע במאחז חוות גלעד, בו נרצח הרב רזיאל שבח ז"ל. במהלך חילופי הירי מול שלושה מחבלים, נהרג אחד המחבלים שהיה מעורב בפיגוע ושניים נוספים נעצרו, ושני חיילי צה"ל נפצעו כאמור. במקביל, צה"ל הגיב להפרות סדר במחנה הפליטים ג'נין. ככל הנראה, המחבל שחוסל הוא אחמד ג'ראר בן 22, בנו של מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס שחוסל בשנת 2002.

 
 
 
 
תגיות:חוות גלעדהרב רזיאל שבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה