סיפורים אישיים

"העוזר של הרב יורם אברג’יל מבקש שתבוא בדחיפות אל הרב"

אלו היו כאבים כ"כ אישיים, שגם אם היו שואלים את החבר הכי טוב שלי בעולם מה הם 3 הדברים שהכי יושבים עלי – הוא בחיים לא היה מנחש

  • כ"ג כסלו התשע"ח
הרב יורם אברג’יל (צילום: פלאש 90)הרב יורם אברג’יל (צילום: פלאש 90)
אא

לפני כשלוש שנים הייתי בתקופה בחיים שכמה דברים לא הסתדרו לי. שלושה דברים, ליתר דיוק. כל כמה שלא ניסיתי לסדר אותם, פשוט לא הסתדר. נתקע.

לא ידעתי מה לעשות, הייתי מתוסכל מזה.

אז החלטתי שזה כבר לא בידיים שלי, ושרק הקב״ה יכול לעזור לי פה. בשנים ההן האמונה שלי היתה חלשה מאד, בעוונותי, אז הייתי צריך כנראה להגיע למצב של לחץ קיצוני כדי להיזכר בבורא.

אז הנחתי תפילין, והתפללתי ממש ממעמקי ליבי לקב״ה שיעזור לי ב-3 הדברים הללו. סיימתי להתפלל ויצאתי לרוץ, לנקות קצת את הראש.

קצת אח"כ אני חוזר מהריצה, ורואה 3 שיחות שלא נענו מאמא שלי. חוזר אליה בחשש קל. "אמא, למה התקשרת?".

היא עונה לי: "העוזר של הרב יורם אברג׳יל התקשר (הוא דוד שלי, אח של אבא), ואמר שהרב יורם קורא שתגיע אליו בדחיפות שתגיע".

הרב קורא – אני בא.

נוסע אליו ושואל אותו, "הרב, למה רצית שאבוא?".

מביט אלי הרב בעיניו הרחומות ועונה לי: "כי מהשמיים ביקשו שאקרא לך, ואגיד לך ששלושת הדברים שהתפללת עליהם (ואז הוא מונה את אותם הדברים אחד אחד, בדייקנות, ואפילו לפי סדר ה"כאב". ואלו דברים אישיים מאד, ששניים מתוכם לא היו ידועים לאיש חוץ ממני), גם א' וגם ב' וגם ג', תהיה רגוע, הם יסתדרו בעזרת ה׳. רק תהיה שמח ותהיה רגוע!".

אלו היו כאבים כ"כ אישיים, שגם אם היו שואלים את החבר הכי טוב שלי בעולם מה הם 3 הדברים שהכי יושבים עלי – הוא בחיים לא היה מנחש. רק לפני הקב״ה התחננתי עליהם, ובכל זאת – שנייה אח"כ התשובה לגביהם חוזרת אלי.

ברוך ה', הדברים באמת הסתדרו מאז. אבל מה שהעיף לי את הראש זה שאשכרה – הנחתי תפילין והתפללתי מעומק הלב, ובאמת שמעו אותי למעלה. קיבלתי הוכחה רציונלית וחד משמעית לגבי כוחה של תפילה, וזה הנס הכי גדול פה בעיני. אין צורך לספר מה דבר כזה עושה לאמונה של בנאדם בקיומו של הבורא ובהשגחה הפרטית שיש על כל אחד מאיתנו.

זכיתי והיה לי דוד כזה עצום, שקיבלתי את ה"רגיעון" בחזרה וב"לייב", אבל אצל כל אחד מאיתנו התפילה עדיין עולה למעלה, וככל שהכוונה רבה יותר – כך היא עולה גבוה וחזק יותר

הסיפור פורסם כחלק מפרויקט "פרסומי ניסא", שבו גולשי הידברות מספרים על ניסים שאירעו להם. גם אתם חוויתם נס ששווה לשתף? שלחו אלינו טור למייל debi@htv.co.il 

תגיות:ברכההרב יורם אברג'יל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה