חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: הלימודים מושבתים היום בעשרות יישובים

שיפור במצבו של המאבטח, אסון בשדה תעופה נמנע ברגע האחרון, וארודאן וישראל על מסלול התנגשות. כל מה שחשוב לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

חסדי שמים: שיפור במצבו של המאבטח ששב להכרה. בשורות מעודדות מבית החולים מבשרות על שיפור במצבו של המאבטח שנפגע קשה בפיגוע. במהלך הלילה, כוחות הביטחון הגיעו לביתו של המחבל לתחקר את בני משפחתו. להרחבה, לחצו כאן.

שביתה בעשרות יישובים: היום ישבתו התיכונים בשורה נוספת של ערים ויישובים מהדרום ועד הצפון, ובהם ראשון לציון ונהריה. השבתות הלימודים היום ישפיעו על כ-59 אלף תלמידים וכ-8,600 מורים ב-82 בתי ספר.

אסון נמנע ברגע האחרון בשדה התעופה קנדי (JFK) בניו יורק: מטוס נוסעים מקסיקני של חברת וולריס עמד לנחות בטעות במסלול ממנו התכונן להמריא מטוס של חברת דלתא האמריקנית, שהיה מלא בנוסעים. טייסי דלתא הבחינו במתרחש בזמן וביטלו את תוכנית ההמראה שלהם.

ארדואן וישראל על מסלול התנגשות: הנשיא הטורקי איים מבעוד מועד כי שינוי הסטטוס של ירושלים יוביל לניתוק. "ישראל היא מדינת טרור שהורגת ילדים", הצהיר אתמול, ונתניהו לא נשאר חייב: "האדם שמפציץ כורדים לא יכול להטיף". גינוי נוסף מאנקרה לא איחר לבוא, אך בירושלים מעריכים כי ארדואן לא ישבור את הכלים.

סקר שנערך במהלך נובמבר באמצעות חברת איי-פאנל, עליו ענו 1003 נשאלים מלמד שהציבור הישראלי מודע עד מאוד למצבם הקשה של קשישי ישראל.

עשרה חברי פרלמנט מגואטמלה לנשיא: "העבר את השגרירות לירושליםם". בעקבות הצהרת טראמפ חתמו עשרה חברי פרלמנט על מכתב שנמסר לנשיא הרפובליקה, בבקשה להעתיק את השגרירות מתל אביב לירושלים.

תכנית חדשה להגן על רוכשים קבוצות רכישה: את התכנית כתב צוות בין-משרדי בראשות המשנה ליועמ"ש. בין ההמלצות: הכספים ינוהלו בחשבון נאמנות סגור, וחברי הקבוצה יוכלו לצאת ממנה בכל שלב לפני רכישת הקרקע.

כ-8% מהעסקים הקטנים בארץ נסגרו בשנה האחרונה: ב-2016 נסגרו בארץ כ-43 אלף בתי עסק. כמחצית מהעסקים הקטנים אינם מעסיקים שום עובד. שליש מהם אינם מגיעים להכנסה של 100 אלף ש' בשנה.

 

מזג האוויר

היום: יהיה מעונן חלקית בעננות בגובה רב. תחול עליה בטמפרטורות. הלילה: בהיר עד מעונן חלקית. ינשבו רוחות מזרחיות חזקות בצפון הארץ ובהרים.

שלישי: יהיה מעונן חלקית בעננות גבוהה. תחול עליה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה גבוהות מהרגיל בעונה. בהרי הצפון תנשבנה רוחות מזרחיות חזקות.

רביעי: יהיה מעונן חלקית. הטמפרטורות ירדו והלחות תעלה. ייתכן טפטוף.

חמישי: צפוי להיות מעונן חלקית עד מעונן. תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן תהינה רגילות לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותשביתהלימודים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה