חדשות בארץ

גזר דינו של רוצח אלחי טהרלב הי"ד: 2 מאסרי עולם

ימים ספורים לפני חג הפסח האחרון נרצח אלחי טהרלב הי"ד בפיגוע דריסה מחריד. הבוקר נגזר דינו של הרוצח: שני מאסרי עולם ותשלום פיצויים

  • ד' כסלו התשע"ח
צומת עופרה (צילום: פלאש 90)צומת עופרה (צילום: פלאש 90)
אא

בית הדין הצבאי בעופר גזר הבוקר (רביעי) שני מאסרי עולם על מאלק חאמד, המחבל שביצע פיגוע דריסה בצומת הכניסה ליישוב עפרה בסמוך לחג הפסח האחרון. בפיגוע נרצח סמל אלחי טהרלב הי"ד ונפצע חייל נוסף.

המחבל הורשע ברצח טהרלב ובניסיון רצח החייל הנוסף ואזרחים ששהו בטרמפיאדה בצומת. הוא ישלם פיצויים למשפחת טהרלב ולמשפחתו של החייל שנפצע.

הרב אהד טהרלב, אביו של אלחי, אמר הבוקר לערוץ 7 כי הוא מקווה שרוצח בנו לא יראה יותר אור יום. "ביקשנו מהשופטים שידאגו לכך שהמחבל לא יראה יותר אור יום ואנו מאמינים שזה יקרה ושהם ישפטו משפט צדק. למרות זאת לצערי הרב התנאים שיש בבתי הכלא במדינת ישראל אלו לרוב תנאים של בית מלון חמישה כוכבים", אמר האב השכול.

"אני מקווה שגזר הדין של השופטים יהיה כזה שיכאיב למחבל, לכל מי שגידל אותו ולכל מי ששלח אותו. שגזר הדין יפגע וירתיע בצורה כזו שאם יבוא עוד פעם מנוול כזה, הוא יחשוב פעמיים לפני שהוא פוגע ביהודי", הוסיף.

עוד אמר הרב השכול כי הוא חושש מעסקת חילופי שבויים שנרקמת. "יש סיבות אפשריות רבות להחלטתו של המחבל להודות ברצח, בהם כספי הפיצויים שעתידים להגיע למשפחתו. אנו מעריכים שהסיבה לכך היא עסקת חילופיי שבויים שנרקמת, ומטרידה אותנו מאוד", הוסיף טהרלב.

"למרות זאת, אני מקווה שבכל עסקה שתהיה, אם בכלל, אף אחד לא יעלה בדעתו לשחרר רוצח שכמותו, עם דם בננו על הידיים", הדגיש הרב טהרלב.

תגיות:אלחי טהרלבפיגוע דריסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה