חדשות בארץ

תאונה קטלנית במרכז: שני בני אדם נלכדו במשאית

רכב התנגש הערב בגשר סמוך לגבעת שמואל בכביש 4, והביא לקריסתו. כתוצאה מכך נלכדו שני בני אדם במשאית, מצבו של אחד מהם קשה. הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים

  • כ"ב אב התשע"ז
(צילום מסך)(צילום מסך)
אא

רכב התנגש הערב בגשר רמת אלחנן הסמוך לגבעת שמואל, שקרס לאחר מכן. כתוצאה מכך, נפצעו שני בני אדם שנלכדו במשאית, בהם נהג משאית עצמו, שמצבו קשה, ואדם נוסף, שנלכד אף הוא, שישב ככל הנראה בקבינה של המשאית. הפרמדיקים מטפלים בו בשעה זו. שוטר נוסף נפצע באורח קל בעת ניסיונות החילוץ.

התאונה התרחשה בכביש 4, בסמוך לגשר קוקה קולה, בגשר המחבר בין בני ברק לגבעת שמואל. לעת עתה, נחסם הכביש לתנועה לשני הכיוונים. באגף התנועה של המשטרה ביקשו מנהגים וסקרנים להימנע מלהגיע למקום.

כמו כן, נערכת בדקות אלה הערכת מצב כיצד להרים את הגשר, מה שככל הנראה ייעשה באמצעות מנוף מיוחד. במקום פועלים שישה רכבי כיבוי מתחנות בני ברק ורמת גן.

כזכור, בעבר התרחשו שני אסונות דומים, כאשר ביוני 2013, קרס על משאית בכפר סבא גשר המשמש תלמידים, ופגע גם במונית. כתוצאה מכך נהרג נהג המונית.

גם בספטמבר 2015 אירע אסון דומה בקריית מוצקין, כאשר קורה שסימנה את מד הגובה על הגשר קרסה על מונית, ובאורח נס שישה בני אדם נפצעו באורח קל.

תגיות:תאונהבני ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה