מעניין

הפוסט שהפך וויראלי: למה טסה אישה כשהיא מחזיקה תינוק שאינו שלה?

קסלה ברנארד מצאה את עצמה במטוס עם אם לשלושה ילדים קטנים, שניים מהם צורחים ללא הפסקה. בפוסט נוקב שהפך וויראלי היא מתארת כיצד הנוסעים רק מתחו ביקורת על האם – ולא חלמו להציע עזרה

  • י"א אב התשע"ז
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

קסלה ברנארד היא צלמת מקצועית ואם לילדים קטנים שמצאה את עצמה בטיסה, ללא ילדיה, יושבת לא הרחק מאם שטסה יחד עם שלושה פעוטות.

את מה שקרה בטיסה היא שיתפה אחר כך בפייסבוק, בפוסט שהפך ויראלי וזכה ליותר ממאה אלף שיתופים ולאלפי תגובות.

"חיכינו להמראה", היא סיפרה בפוסט שלה, "ולפתע תינוק התחילה לבכות. כמובן אני רגילה לגמרי לבכיות ויללות אז אני מתעלמת. כולם מסביבי מתחילים לרטון ולמלמל. ואז...אני שומעת שני תינוקות בוכים. הפעוט של הגברת הזו מתפרץ בגלל חגורת הבטיחות שלו.

אין בעיה...יש לי כוחות-על של אמא ואני מתעלמת...אבל הנה הדברים שאני לא יכולה להתעלם מהם:

אני שומעת אישה מתלוננת לאם הזו (שהיא לבדה עם שני ילדים בוכים) שהילדה שלה צריך להפסיק לבעוט במושב. ואז אני שומעת את האמא אומרת : "היא בת שלוש, אני לא מאמינה שעשית את זה'" שכן הגברת הושיטה יד מאחורי המושב ותפסה בכוח ברגל של הילדה.

בזמן שכל זה מתרחש הדיילת פשוט עומדת ומקשיבה, לא עושה שום דבר.

והגבר המבוגר לצידי מעיר משהו כמו: "די ברור שדרך החינוך שלה לא עובדת" ואני עונה: "היא מן הסתם מפחדת לעשות משהו – אסור לך לעשות כבר כלום בימינו", והוא משתתק.

בחזרה לגברת בחלק האחורי של המטוס...זה מטוס מלא וישבתי שם במשך 15 דקות מחכה שמישהו שיושב קרוב יותר לאישה יציע עזרה כי אני מוקפת במבוגרים אכפתיים, נכון? (לא נכון)

פעוטה צורחת, תינוק בוכה, וילד גדול יותר שמתנהג היטב. אישה אחת החזיקה את ידיה מעל לאוזניה ועשתה פרצופים מכוערים לאמא...ברצינות.

ובכן, מאחר שאני אדם מהוגן, לא יכולתי לתת לאמא הזו לטבוע שם. יצאתי מהמושב שלי הלכתי לסוף המטוס ושאלתי אם היא צריכה עזרה.

היא מיד הושיטה לי את התינוק שלה. וכך, אתם יודעים, לקחתי את התינוק שלה ואז הייתי צריכה להתיישב בשביל ההמראה...הבכי הפסיק (נס!) וכך אני יושבת שם ומחזיקה את התינוק המתוק הזה שבדיוק נרדם.

הנקודה שלי? תהיו נחמדים ומתחשבים. אם מישהו צריך עזרה, למען השם: תעזרו להם. תלונות ומלמולים לא יעזרו בכלום חוץ מלגרום לאדם להרגיש גרוע יותר.

איך אפשר להתעלם מבן אדם במצוקה, פשוט לא מובן לי. בבקשה תהיו נדיבים. בבקשה תהיו מתחשבים. תעזרו אחד לשני...הכל יהפוך קל יותר ואני מבטיחה שלא תמותו מזה".

תגיות:ויראלימעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה