חדשות בארץ

פרטים נוספים על מקרה הרצח: "מיכל ציפתה לתינוק שייוולד, ואז רצחו אותה"

המשטרה פרסמה בבוקר על כך שמיכל חלימי נרצחה בעקבות קשרים שיצרה עם בן זוגה הערבי, אך כעת מתבררים פרטים נוספים על הסיפור הכאוב

החיפושים אחר חלימי (צילום: דוברות המשטרה)החיפושים אחר חלימי (צילום: דוברות המשטרה)
אא

הסיפור העצוב שהתפרסם הבוקר (רביעי) על הירצחה של מיכל חלימי – צעירה בת 29 על ידי פלסטיני תושב שכם, מקבל נופך שונה, כאשר בשעות האחרונות מתפרסמים אודותיו פרטים נוספים. על כל פנים - הוא ממשיך להיות עצוב ומזעזע.

אהרון חלימי, בעלה של מיכל, התראיין לאתר ynet והתייחס לגרסת המשטרה שטענה כי אשתו הייתה בת זוגו של הפלסטיני שרצח אותה: "משטרת ישראל מסרה את גרסתה ואנו מתנגדים ופוסלים זאת. עדיין לא קברנו את אשתי, וברגע שנקבור ונשב שבעה, נגיש תביעה נגד המשטרה והאמת תצא לאור. זה חשוב שהצדק יצא לאור", הוא הדגיש.

עוד הוסיף הבעל: "היא הייתה בחודש החמישי כשנעלמה. הקשר שלנו היה טוב מאוד וחיכינו לילד הזה. אני מאוד כואב, אוהב ומתגעגע. הציפייה לתינוק חדש נגדעה והתחושות קשות".

קרובי משפחתה של חלימי סיפרו על כך שהיא הכירה את הפלסטיני בגיל 17, אך לאחר מכן התחתנה עם בעלה ונותק הקשר. בחצי שנה האחרונה חודש שוב הקשר עם חארוף וכשנעלמה הם הבינו מיד שהוא קשור לנושא. לדבריהם, ההיעלמות קרתה אחרי שהביעה את רצונה לעזוב את הערבי ולשוב לבעלה וזה מה שגרם לרצח.

 

הרב עדס: "בואו להלוויית הנרצחת"

המקובל הרב יעקב עדס שוחח עם אתר 'בחדרי חרדים' וסיפר כי הוא מכיר את המקרה מקרוב. לדבריו, מיכל היא אישה צעירה שגדלה מאז היותה בת יומיים במשפחה מאמצת, כשהיא בודדה, כמעט ללא קרובי משפחה.

הוא קרא לכל עם ישראל להשתתף בהלווייתה והסביר: "זו מצווה כפולה – גם לוויית המת, שאין לו כמעט קרובים וגם קידוש השם, שכן היא נרצחה בשל היותה יהודייה".

לדבריו של הרב עדס – מיכל הכירה בצעירותה ערבים תושבי יפו והתיידדה אתם, אך בהמשך התחזקה והכירה את בעלה אהרן. בעקבות נישואיהם, לפני כשנה וחצי, היא התחזקה מאוד מבחינה דתית. אלא שבתקופת ערב פסח היה ערבי שיצר איתה קשר, ככל הנראה לאחר שהכיר אותה בצעירותה ושכנע אותה להיפגש אתו. בהמשך היא נעדרה מביתה ולא היה ניתן להשיג אותה.

הרב עדס הדגיש: "מיכל נרצחה בשל היותה יהודייה, ולא בשל היותה בת זוגו של הפלסטיני". הוא גם הוסיף: "הערבים שיוצאים עם נשים יהודיות עושים זאת על רקע לאומני ובחלק מהמקרים אף רוצחים אותן. מוכרחים להתריע על כך, זה סיכון גדול".

הלווייתה של מיכל תתקיים היום (רביעי) בשעה 18:30 בבית העלמין ברחובות. הציבור נקרא להשתתף ולחלוק לה כבוד אחרון.

 

תגיות:מיכל חלימירצח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה