חדשות בעולם

עדויות מהשריפה בלונדון: "אישה זרקה את תינוקה מהקומה העשירית והוא ניצל"

השריפה בלונדון גבתה את חייהם של 12 בני אדם וגרמה לפציעתם של 79. עדויות קשות מהשטח: "אנשים דפקו על החלונות בטירוף וצרחו"

אא

כמעט יממה אחרי שפרצה השריפה במגדל שבמערב לונדון, ניתן למנות את האבדות והנזקים. על פי העדכונים, נכון לשלב זה, בשריפה היו 12 הרוגים, 79 פצועים, מתוכם 20 באורח אנוש, וכן יש גם בני אדם שעדיין מוגדרים נעדרים. מאות אנשים איבדו את כל רכושם בשריפה.

השריפה  פרצה בשעה 1:00 בלילה  (שעון לונדון). היא החלה בקומה נמוכה של הבניין, אך האש עלתה כלפי מעלה. במשך כל שעות היום ניסו מאות כבאים להתמודד עם האש ולסייע לתושבים להיחלץ מהמגדל.

מאוחר יותר נשמעו גם העדויות הקשות. אנשים שעמדו מתחת לבניין הבוער סיפרו שהם זיהו אישה שהשליכה את תינוקה מן החלון של הקומה התשיעית או העשירית. גבר שעמד למטה הצליח לרוץ ולתפוס אותו, ובכך ניצלו חייו, אולם בשלב זה לא ברור מה עלה בגורל האם. אישה נוספת השליכה את בנה בן החמש שניצל אף הוא.

אחת הנשים שעמדה מתחת לבניין סיפרה על כך שהיא הבחינה באנשים דופקים על החלונות בטירוף וצורחים. "עמדנו למטה וניסינו להרגיע אותם, אמרנו שהתקשרנו לכוחות ההצלה, אבל הם לא התעודדו והיה על פניהם מראה של מוות. שמעתי שהיה אדם מבוגר שניסה להכין מצנח ביתי משמיכות ולצאת מהחלון, אני לא יודעת אם הוא הצליח".

אנשים אחרים סיפרו כי הם רק הביטו כל הזמן למעלה, אך לא יכלו לעשות דבר. תושבים רבים ציינו כי המראות הזכירו להם את פיגועי ה-11 בספטמבר.

תגיות:שריפהלונדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה