מעניין

לחסוך משכנתא וארנונה: האוטובוס שהפך לבית

זה כבר הופך לטרנד כובש בעולם ובישראל. אזרחים הופכים אוטובוס לבית מושלם, וכך חוסכים ארנונה וגם משכנתא

  • כ"ו אייר התשע"ז
אא

כך הופכים אוטובוס ישן  לדירה יוקרתית: אמבטיה מפוארת, מטבח מאובזר וחדר אוכל בסגנון דיינר אמריקני. והמחיר, אם תהיתם, לא עובר את מאה אלף השקלים.

ריק האנט, תושב ניו ג'רסי בארה"ב, לקח אוטובוס מקרטע שכבר ירד מהכביש, והפך אותו ליחידת דיור מפוארת עם שתי קומות. ויש שם הכל.

המחיר של בית-האוטובוס הוא בסביבות 25 אלף דולרים (סביבות 97 אלף ש"ח), והוא מהווה דיור אלטרנטיבי, שתופס תאוצה בגלל העלייה במחירי הדיור, ובעיקר המצוקה של מחוסרי הדיור. ותאמינו או לא – יש כבר מתעניינים רבים.

גם בישראל היו שהפכו אוטובוסים ישנים של חברת ההסעות הממשלתית "דן" שיצאו מכלל שימוש, לדירות פאר, וכך חסכו לעצמם גם עלויות של משכנתא, וכן עלויות יקרות של ארנונה. בישראל המחירים טיפה גבוהים אבל עדיין משתלמים (כ- 300 אלף שקלים ליחידה).

ויש גם כאלו שהפכו את האוטובוס לבית מאובזר עם כל מה שצריך, אבל עם יכולת לנוע בו ולטייל בו ברחבי הארץ. כזה הוא יואב משה מהוד השרון, שגר עד היום באוטובוס, או יותר נכון, במידי-בוס – אוטובוס בגודל ביניים. מספיק גדול כדי לחיות בו בנוחות, מספיק קטן כדי לטייל ולהגיע איתו למקומות מבודדים בטבע.

יואב מספר על התגובות שהוא מקבל בעקבות הטרנד הכובש: "רוב התגובות שאני מקבל מאנשים נשמעות זהות. אומרים לי 'וואו! כבר שנים אני חולם לעשות את זה!'". אז אולי זה יישמע קצת יומרני מצדי, אבל אני לא ממש מבין אותם. אצלי זה לא היה חלום של שנים. אצלי זה היה חלום למשך 3 חודשים בלבד. חלמתי - ועשיתי", אומר בחיוך יואב משה. ולנו לא נותר אלא להציע לכם לנסות את זה.

תגיות:אוטובוסביתמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה