חדשות בארץ

מנהלת בית הספר שניצלה מפיגוע הדקירה: "אני מודה לה’. זה היה נס"

לפני כשבוע ניצלה רויטל קנינו - מנהלת בית ספר 'רמב"ם' בלוד, מפיגוע דקירה. כיום היא חוזרת לשגרת חייה, ומודה לה' על הנס שהיה לה

זירת הפיגוע בלוד (צילום: דוברות מד"א)זירת הפיגוע בלוד (צילום: דוברות מד"א)
אא

לפני כשבוע ניצלה רויטל קנינו - מנהלת בית ספר 'רמב"ם' בלוד, מפיגוע דקירה. מחבל ערבי בן 19, שעט לעברה בעת שצעדה למכוניתה שבחניון, ודקר אותה באכזריות. 

"יצאתי בערב לחניון לכיוון הרכב, ואז הבחנתי בצל שלו", משחזרת קנינו את רגעי האימה ההם. "מיד הבנתי מה הולך לקרות, ופשוט קפאתי במקום. שאלתי אותו מה מעשיו שם, והוא אמר שהוא מחפש מישהו בבניין. התחלתי ללכת לכיוון האוטו, ואז הוא קפץ עליי".

לדבריה, התחושה הייתה כאילו המחבל חיכה שהיא תסתובב, כדי לנצל את שעת הכושר ולתקוף אותה. "הרגשתי את הדקירה, רצתי, צעקתי וזרקתי עליו את מה שהיה לי ביד. כבר חיכיתי לתקיפה נוספת, אבל הוא זרק את הסכין וברח. זה היה רגע של אימה נוראית".

קנינו אושפזה בבית החולים כשהיא סובלת מפצעים באורח קל-בינוני, ואחר המחבל נערך מצוד נרחב שהסתיים לאחר יממה. המחבל - צעיר בן 19, תושב העיירה חלחול - הודה במעשהו, ונעצר. "זה מקל עליי לדעת שהמחבל נעצר, וזה עוד יותר מקל עליי לדעת שהוא לא תושב לוד. שהוא לא בא מקרבנו", אמרה קנינו השבוע, לאחר ששוחררה מבית החולים והגיעה לאחל 'חג שמח' לתלמידיה. "המרקם כאן איכותי. האוכלוסייה מיוחדת וחיה בדו-קיום.

"עמדתי מול המוות והיה לי נס. אני מודה לה' שהייתה לי הזכות לעמוד מול המחבל, ולנצח אותו", סיכמה. 

תגיות:דקירהמחבלפיגוענס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה