סגולות

מחכים לישועה הרבה שנים? סגולה מיוחדת ל’שבת הגדול’ מהרבנית ימימה מזרחי

הרבנית האהובה ימימה מזרחי, חושפת את סוד קיבול התפילות בימי הפסח המופלאים ועוד קודם לכן - בשבת הגדול. 

אא

שבת הגדול היא השבת שלפני חג הפסח. בשבת זו נהוג בכל קהילות ישראל הקדושות להתכנס בבתי הכנסיות, ולהתחזק בשמיעת דרשות המספרות את סיפור יציאת מצרים, חידושי תורה והלכות הנהוגות בחג הפסח. 'שבת הגדול' נחשבת כעין הכנה רוחנית לימי הפסח, ולאחר התפילה יש הנוהגים לברך איש את רעהו בברכת 'שבת הגדול שלום' או 'שבת הגדול מבורך'. 

במהלך השבת יש לקבל על עצמנו קבלה טובה בקיום המצוות, ובפרט כזו שקשורה לפה: להשתדל לחייך יותר לזולת, להשתדל שלא לדבר לשון הרע ולא לקבל דברי רכילות, להשתדל שלא להיכשל במאכלות אסורים ולהשתדל לדבר רק טוב על עצמנו ועל אחרים. כמו כן, בשבת זו יש כוח מיוחד לתפילת היחיד, ותפילה שכזו (כתוספת על תפילה עם הציבור) - מסוגלת לשנות את הטבע ולחולל נס. 

לדברי הרבנית ימימה - הכוונה בתפילת היחיד היא שכל אחד צריך להתפלל גם על גאולתו הפרטית, וגם על גאולת ישראל השלימה. והקבלה הקטנה ביותר שנקבל על עצמנו בשבת הגדול, מסוגלת 'להפוך עולמות', היות והיא עושה רושם גדול בשמיים וכשם שנתנהג בשבת הגדול, כך תימשך ההשפעה לערב ליל הסדר.

סגולה נוספת: בליל הסדר עצמו, טוב אם האדם יתנהג כאילו כבר 'יצא ממצרים' - דהיינו, כאילו כבר קיבל את הישועה שלו, וכאילו יש לו כבר את מה שרצה והתפלל עליו. וידמה בנפשו כאילו הכל בחייו זורם על מי מנוחות, והכל בדיוק כפי שצריך להיות.

תגיות:סגולותהרבנית ימימה מזרחי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה