חדשות בארץ

אולמרט מבקש חנינה: "סבלתי מספיק, רחמו עליי"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הגיש אתמול (ג') לנשיא המדינה ראובן ריבלין – בקשת חנינה בה כתב: "סבלתי מספיק, הגיעה שעת הרחמים. ראוי לה למדינת ישראל שתפתח את ליבה, כלפי מי שכל חייו עשה למענה". הבקשה הועברה לחוות דעת של משרד המשפטים

 אהוד אולמרט (צילום: פלאש 90) אהוד אולמרט (צילום: פלאש 90)
אא

בקשת חנינה הוגשה אתמול (ג') לנשיא ראובן ריבלין מטעם עורכי דינו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

כפי שהתפרסם היום בחדשות ערוץ 2, במכתבו, החתום על ידי עורכי הדין רם כספי ואלי זוהר - כתב אולמרט את הדברים הבאים: "סבלתי מספיק, הגיעה שעת הרחמים. אל מול הצדק והמשפט ניצבת לה מידת הרחמים. העת לרחמים שלאחר המשפט, הגיעה. כפי שפורט, אהוד אולמרט סבל מספיק, ונענש מספיק במגוון סוגי עונשים. הגיעה העת לסיים את סבלו, ולעשות שימוש במידת הרחמים", נכתב.

"ראוי לה למדינת ישראל שתדע לפתוח את לבה, במיוחד כלפי מי שכל חייו עשה למענה ולמען בטחונה, ואשר פרי מעשיו, מנהיגותו ואומץ לבו – טבועים עמוק בחברה הישראלית", לשון הבקשה.

כזכור, אולמרט מרצה 27 חודשי מאסר בכלא מעשיהו, בגין עבירות שוחד בהן הורשע (פרשות הולילנד וטלנסקי). בחודש אוקטובר הוחלט על דחיית הדיון שאמור היה לדון בקיצור עונשו של אולמרט – ליוני 2017.

בהצהרה מוקלטת ששחרר אולמרט לתקשורת לפני שהחל בריצוי עונשו, טען כי הוא חף מפשע וכפר בכל ההאשמות שיוחסו לו. "בשעה זו חשוב לי פעם נוספת לומר, כפי שאמרתי בבית המשפט ומחוצה לו, שאני כופר מכל וכל באישומי השוחד שיוחסו לי. חשוב לי להדגיש כי אף אחד מהאישומים בהם הורשעתי, אינו מיוחס לפעילותי בתקופה בה כיהנתי כראש ממשלה.עמדה לי זכות גדולה לשרת את הציבור כחבר כנסת, כשר, כראש עיריית ירושלים וכראש ממשלת ישראל.

"במהלך פעילותי הענפה עשיתי גם טעויות, למרות שלדעתי הן לא היו בעלות אופי פלילי. על חלקן אני משלם היום מחיר יקר, אולי יקר מדי. בלב כבד מאוד אני מקבל על עצמי את גזר הדין", אמר אז והוסיף כי "אין אדם העומד מעל החוק".

לשכת הנשיא בתגובה לבקשת החנינה: "ככל בקשת חנינה, גם הבקשה של אולמרט הועברה לקבלת חוות הדעת של משרד המשפטים".

תגיות:בית סוהראהוד אולמרטחנינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה