חדשות בארץ

דובר צה"ל: "לא נכון לקשר בין פרשת אלאור אזריה לפיגוע בירושלים"

ממצאים ראשוניים מתחקיר פיגוע הדריסה, פורסמו הערב (א') על ידי דובר צה"ל מוטי אלמוז, שקובע: לא נכון לקשר בין המקרה הזה לפרשת אלאור אזריה, ועדיין מוקדם מדי לקבוע אם הירי בוצע באיחור

דובר צה"ל מוטי אלמוז (צילום: פלאש 90)דובר צה"ל מוטי אלמוז (צילום: פלאש 90)
אא

ממצאים ראשוניים מתחקיר הפיגוע המזעזע בירושלים, בו נהרגו ארבעה חיילים ונפצעו 15, מפורסמים בשעות האחרונות על ידי דובר צה"ל מוטי אלמוז, שמבקש להבהיר כי אין קשר בין פרשת אלאור אזריה לבין תגובת החיילים שנכחו בזירת הפיגוע.

אלמוז טוען כי בשלב זה מוקדם מדי לקבוע, האם תגובת הירי מצד הצוערים נעשתה באיחור ומסביר כי שניים מהצוערים ירו לעבר המחבל – אך טרם ניתן לקבוע האם הוא מת כתוצאה מהירי שלהם, או מירי אזרח שנכח אף הוא בזירה.

מהתחקיר הראשוני עולה כי תגובת הצוערים הגיעה כאשר הבינו, כי אין מדובר בתאונה דרכים אלא בפיגוע. אולם לדברי אלמוז "מוקדם מדי לקבוע שהצוערים ירו באיחור".

בדבריו התייחס אלמוז גם לאמירות שנשמעות כעת, על פיהן החיילים נזהרו מלהגיב בירי לעבר המחבל, והתמהמהו מתוך חשש לשאת בתוצאות. "אין זה נכון לקשר בין המקרה הזה למקרה של אלאור אזריה", הוא מבהיר. "במציאות שבה הכל מצולם, קשה להחזיק מידע על פגיעה בחיילים. אין עדות בנוגע לחייל שאמר 'פחדתי לפתוח באש'".

תגיות:דריסהמחבלירושליםפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה