מוזיקה יהודית

"נשבעתי לך": יוני גנוט מארח את אריק סיני בשיר יהודי חדש-ישן

לאחר שביצע באופן ספונטני בריאיון טלוויזיוני את השיר הנודע "נר לרגלי" של ר' חיים בנט, חש גנוט חשק עז להפיק גרסה מחודשת לשיר הראשון ששר מול קהל – אי שם בכיתה א'

יוני גנוטיוני גנוט
אא
 
יוני גנוט (סולן להקת 'בין השמשות' לשעבר), שחרר היום סינגל חדש בשם "נשבעתי לך", המבוסס על שיר ישן ואהוב: "נר לרגלי" של ר' חיים בנט. בשיר מתארח הזמר אריק סיני, שכבר שיתף פעולה עם גנוט באלבומו הקודם, בשיר "אל אדון".

על הולדתו של השיר מספר יוני: "נר לרגלי" היה השיר הראשון ששרתי לפני קהל, אי שם במסיבת הסידור בכיתה א'. זאת הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי את היכולת המדהימה לרגש אנשים בעזרת השירה שלי. באחד הראיונות המצולמים סיפרתי על זה, ועל המקום אלתרתי ביצוע לשיר. כשהגיעו התגובות החמות עלה במחשבתי הרעיון לעשות לשיר גירסה עכשווית. ניסיתי לבדוק מה השיר אומר לי היום כמעט 40 שנה אחרי מסיבת הסידור. והתוצאה לפניכם. שיר חדש ישן עם אותו פזמון מפעם ועם הילד בכיתה א' - רק שהפעם זה הבן הבכור שלי, לביא יהודה הי"ו".

אריק סיני, שותפו לדואט, משתף אף הוא במחשבותיו: "יוני המופלא פנה אלי לשתף איתו פעולה בשנית באלבומו החדש, וברגע ששמעתי את השיר - הוקסמתי ושמחתי לשיר אותו בהמון אהבה. הרגשתי שהבן של יוני מביא קסם נוסף לשיר, מרטיט ומצמרר". 

יוני גנוט (43), הנו אחד מחלוצי החיבור בין רוק לתכנים יהודיים רוחניים, וכבר לפני כ-20 שנה הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו: "אות לאות" לפני 4 שנים. האלבום זכה להצלחה רבה והשתתפו בו בין השאר אהוד בנאי, ארז לב ארי, דניאל סלומון ועוד.

לאחר שהצליח לגייס מעל 110 אלף ₪ בפרויקט ההדסטארט שלו, אלבום הסולו השני שלו עליו עבד עם המפיק המוסיקלי שמוליק דניאל, ייצא לחנויות בשבועות הקרובים. האלבום יקרא "דבר אלי באדמית" ויכלול 13 שירים, ובהם מתארחים בין השאר אריק סיני, אהרן רזאל, אילן דמרי, ישי ריבו ורועי אדרי.

תגיות:יוני גנוטמוזיקה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה