חדשות בארץ

הצניעות הגיעה לאבו כביר: "הכניסה בלבוש צנוע בלבד"

בבית המעצר אבו כביר תלו שלט המודיע כי הכניסה בלבוש צנוע בלבד, אך עורכי דין הזדעקו על כך: "אנחנו במאה ה-21 ויש מי שחושב להכתיב לעורכת דין צניעות מהי?"

בית המעצר אבו כביר (צילום: shutterstock)בית המעצר אבו כביר (צילום: shutterstock)
אא

אחרי שפורסם בשבוע שעבר כי מהפיכת הצניעות הגיעה לכנסת, מתברר שדרישה דומה קיימת גם בבית המעצר אבו כביר, בו נתלה שלט עם הכיתוב: "הכניסה לבית המעצר בלבוש צנוע בלבד".

השלט מיועד בין היתר לעורכי דין אשר מגיעים למקום כדי לפגוש את האסירים, אלא שמתברר שדווקא הם זועמים על כך. אחת מעורכי הדין שביטאה את זעמה היא עו"ד טלי גוטליב שכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "מה חושבים קציני שירות בתי הסוהר האחראים על הדרישה המחפירה להגיע בלבוש צנוע? אנחנו במאה ה-21 ויש עוד מי שחושב שאפשר להכתיב לעורכת דין צניעות מהי?"

גוטליב גם צילמה את השלט ושיתפה בסיפור אישי: "פעם איזו סוהרת הסתכלה עליי מכף רגל ועד ראש ואמרה לי שעם החצאית הקצרה שלי אין סיכוי שהיא תיתן לי להיכנס. לקח לי חצי שעה ואיומים בתביעה כדי להיכנס עם החצאית הקצרה שלי לבית המעצר, תוך הבטחה כי התנהלות זו לא תישנה. כיום תלוי בגאון בכניסה לבית המעצר השלט המחפיר וכולם מחרישים..."

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה: "שירות בתי הסוהר הינו גוף ממשלתי, וככזה דורש קוד לבוש הולם מאנשיו ומאלו שנכנסים אליו. הבקשה מופנית לגברים ולנשים כאחד. שירות בתי הסוהר מכבד את בעלי המקצוע הבאים בשעריו ללא הבדל גזע, דת ומין".

תגיות:צניעותאבו כבירבית המעצר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה