חדשות בארץ

שוב זה קורה: זיהום בסלטי שמיר

רשת שופרסל הודיעה כי קיים חשש לזיהום בסלטי חומוס ששווקו מטעם סלטי שמיר. ומהו קוד המוצרים הנגועים?

(צילום אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(צילום אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

כשלושה חודשים בלבד חלפו מאז שהתפוצצה פרשיית סלטי שמיר, בה נודע על זיהום הסלטים, והיום (שלישי) נודע כי ישנו שוב חשש לזיהום בסלטי החברה.

הידיעה על כך הגיעה דרך רשת שופרסל, אשר הודיעה כי עודכנה עלי ידי 'סלטי שמיר' בכך שקיים חשש לחיידקי ליסטריה במספר יחידות של סלטי חומוס ששווקו לציבור תחת המותג 'חומוס שופרסל'. 

בשופרסל גם ציינו פרטים על המוצר: "מדובר בחומוס מותג שופרסל, 1 ק"ג, קוד מוצר 7296073224600 תאריך תוקף אחרון לשימוש 5 בינואר 2017". הם הדגישו: "הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר. שופרסל עדכנה את משרד הבריאות בפרטי ההודעה. מלבד המוצר הספציפי, כל יתר מוצרי החברה בטוחים לשימוש".

בהודעה אף צוין כי לקוחות שרכשו את המוצר יוכלו לפנות לשירות הלקוחות של החברה ולקבל החזר כספי, בטלפון  1-800-68-68-68 או דרך אתר האינטרנט של החברה.

מסלטי שמיר נמסר: "בבדיקה שערכנו גילינו כי במשלוח אחד של חומוס 1 ק"ג ששווק לרשת שופרסל בלבד נתגלה חשד לליסטריה. מדובר בבדיקה נוספת, מעבר לבדיקות מעבדה הדוקות שערכנו לפני שיגור המוצרים שהראו שהמוצרים תקינים. משנודע לנו החשד הודענו על כך מידית, הן לרשת שופרסל שמסירה את המוצר מהמדפים והן למשרד הבריאות".

ממשרד הבריאות נמסר כי 15% מהקופסאות שיוצרו וחשודות בזיהום, מצאו את דרכן אל רשתות השיווק וחלקן הגיעו לצרכנים. עם זאת, הם הדגישו כי מתוך 2300 קופסאות נגועות, רק 360 יצאו אל הסניפים, וגם מתוכן – הרוב הורד ונאסף.

תגיות:זיהוםחומוסשמיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה