מעניין

הקליט מסר פרידה אחרון לבני משפחתו – ואז ניצל בנס, ברגע האחרון

האופנוען שכב פצוע מתחת לכביש במשך 27 שעות, והיא משוכנע שהוא עומד למות. כשסיים להקליט מסרי פרידה לבני משפחתו, התרחש הנס. "אף פעם אל תשכחו לומר לאנשים שאתם אוהבים אותם", הוא אומר

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

קווין דיפנברוק היה בטוח שהוא עומד למות. רוכב האופנוע בן ה-41 יצא לרכיבה ביחד עם חבר. באמצע הרכיבה, החבר לחץ בטעות על הבלמים ושני האופנועים התנגשו. עוצמת ההתנגשות העיפה את האופנוענים אל מעבר לסוללת העפר בשולי הכביש. החבר, פיליפ פוליטו, נהרג במקום. דיפנברוק סבל פגיעות קשות: שברים בעמוד השדרה ובצלעות ונקבים בריאות.

דיפנברוק ניסה לקרוא לעזרה, אבל המכוניות שחלפו על הכביש המהיר לא שמעו דבר, וסוללת העפר הסתירה את מראה הרכבים המחוצים. הוא ניסה להתקשר לבני משפחתו, אבל לא הייתה קליטה. ניסיון לעלות עדכון על מצבו לדף הפייסבוק שלו נכשל גם הוא. "ניסיתי לזוז, למשוך את עצמי למקום שבו יראו אותי", הוא מספר. "אבל בשלב הזה כבר סבלתי כאבים חזקים מידי וכשניסיתי לזוז – התעלפתי".

גם כשהתעורר מעלפונו, עזרה לא הגיעה. הוא התחיל להאמין שהוא עומד למות, והתחיל להסריט מסרי פרידה עבור בני משפחתו וחבריו. "הי כולם", הוא הקליט. "עשיתי שטות, זה מה שאני יכול לומר. בערך בעשר וחצי בבוקר. אני שוכב כאן מאז, בערך 17 מטר מתחת לכביש. רציתי רק לומר שאני אוהב אתכם. סליחה שהייתי טיפש..." הוא המשיך ואמר להוריו שהוא אוהב אותם וביקש שמישהו יטפל בגורי הכלבים שלו.

במשך 27 שעות שכב דיפנברוק מתחת לכביש. מידי פעם הקליט מסרי פרידה נוספים. המסר האחרון שהקליט היה: "עבר זמן, אף אחד לא הגיע. לא מצליח לתפוס אף אחד. אוהב אתכם" ואז נגמרה לו הסוללה.

"ואז חשבתי לעצמי: זה הסוף", אומר דיפנברוק.

אבל אז, כשעצם את עיניו והמתין למוות. קרא הנס.

מבצע ההצלה התחיל כשזוג במכונית עצר כדי שהאישה תוכל לצאת לקנות שתיה. היא יצאה מהרכב ושמעה את דיפנברוק גונח. הוא הזעיקה את בן זוגה ושניהם הציצו מעבר לשולי הכביש – אבל לא ראו דבר. הם נכנסו חזרה לרכב והביאו עימם תגבורת: עובד מחנות צילום סמוכה בשם ג'ושוע ג'ונסון. ג'ונסון התקרב בזהירות ממש לקצה הכביש, ואז רק את דיפנברוק שכוב למטה. "ג'וש התגלש למטה", אומר דיפנברוק. "אני פשוט זוכר את הבחור הזה, עם קסדה מלאה, מגיע אלי, תופס ביד שלי ואומר לי: "הכל יהיה בסדר ואנחנו הולכים להוציא אותך מפה". הוא אמר שיתקשר למשפחה שלי ויזעיק עזרה".

מסוק חילוץ הצליח אכן לחלץ את דיפנברוק ולהבהיל אותו לבית חולים. ג'ונסון מרבה לבקר אותו שם. וגם, כמובן, המשפחה שעבורה הקליט את מסרי הפרידה.

"אף פעם אל תשכחו לומר לאנשים שאתם אוהבים אותם", אומר דיפנברוק. "זה כל מה שיכולתי לחשוב עליו כששכבתי שם. שלא אמרתי את זה מספיק. שלא ביקרתי מספיק את ההורים. שלא ביליתי מספיק זמן עם האנשים היקרים לי".

תגיות:מענייןאופנוענס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה