פעילות הידברות

השואה השקטה: נותרו שעות ספורות לסיום הפרויקט. עזרו לנו להגיע אל היעד

אף לב יהודי לא יישאר אדיש אל מול הסרטונים העצובים. תנו יד למלחמה נגד התבוללות, מנעו נשירה מעם ישראל, ותזכו לסניגור נוסף ביום כיפור. ניתן לתרום גם מכספי כפרות. הפרויקט יסתיים בערב יום כיפור

אא

הצטרפו למאבק בהתבוללות, ותמכו בפרויקט הדסטארט, שיסתיים בערב יום כיפור. ניתן לתרום גם מכספי כפרות

בשלב הראשון של פרויקט "שבויות" בהדסטארט, שיסתיים בערב יום כיפור, התמקדנו בנשים יהודיות שנישאו למוסלמים ונקלעו למציאות קשה של חיים בכפר. הן מגדלות ילדים יהודיים לפי ההלכה, ורובם המוחלט של המקרים מסתיים באופן גרוע. בחלק מהמקרים, מחלקת "שבויות" מסייעת בחילוץ אותן נשים.

כעת הגענו לשלב השני של הפרויקט. זה הזמן להסתכל על הבעיה בכללותה.

עם ישראל חווה בעשורים האחרונים שואה שקטה. שואה שמכלה אותו. מגיפת ההתבוללות בארץ ובעולם חוצה גבולות. לא כולם מכירים את היקפי ההתבוללות בארץ, אבל זה קורה גם בחו"ל. הידברות, שנמצאת בחוד החנית של ההסברה היהודית בארץ ובעולם, נלחמת בהתבוללות גם באמצעי הסברה וטיפול מונע (דרך אתרי הידברות בשפות השונות, פעילות בחו"ל להגברת המודעות היהודית, הסברה ספציפית בנושאי התבוללות ועוד), וגם לצערנו גם בטיפול במקרים ספציפיים המגיעים לפתחנו, המצריכים הסברה ושכנוע מול יהודים ויהודיות שכבר נמצאים בקשרים עם גויים.

עזרו להידברות להמשיך ולהילחם במגיפת ההתבוללות. עד היום רשמנו בע"ה הצלחות רבות, ובעזרת תמיכתכם נוכל להרחיב את הפעילות, להגדיל את פעילות ההסברה, לסייע ליהודים וליהדיות שנקלעו לקשרים עם מוסלמים או נוצרים, ובאופן כללי - לתת מענה לשואה השקטה. אך בלעדיכם לא נצליח.

שימו לב - אם עדיין לא תרמתם את כספי הכפרות, ניתן לתרום אותם דרך הפרויקט - בתרומה און-ליין בהדסטארט. ניתן גם לחייג להידברות, 073-2221222, ולציין שמדובר בתרומה לפרויקט ההתבוללות.

הרב זמיר כהן על המשימה המורכבת שעומדת לפתחנו בתקופה זו:

 

צפו בסרטון קצר על פעילות הידברות בעולם:

 

הכתובת על הקיר - נתונים מבהילים על ממדי ההתבוללות בעולם:

 

ולסיום, תזכורת קצרה בווידיאו - הידברות איתך בכל מקום:

תגיות:שבויותהתבוללות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה