מעניין

למה החליט השוטר לעשות אמבטיה לתינוק שמצא במכונית חשודה?

לשוטרים יש שלל תפקידים, אבל אמבטיות לתינוקות שבהם הם נתקלים אינן בדרך כלל בין התפקידים הללו. אבל כשהשוטר האמריקאי דרק גרהאם נפגש בתינוק מכוסה זוהמה, אינסטינקט האב שלו נכנס לפעולה

אא

לשוטרים יש שלל חובות ותפקידים, אבל אמבטיות לתינוקות וילדים שנקרים בדרכם לא נכללות בדרך כלל ברשימה הזו. ובכל זאת, דרק גרהאם, שוטר ממערב וירג'יניה, מצא את עצמו ביום שלישי שעבר רוחץ תינוק קטן בכיור תחנת המשטרה שלו.

הסיפור התחיל כאשר גרהאם ושוטר נוסף עצרו מכונית שנסעה באופן מעורר חשדות. בדיקה מהירה גילתה שהנהגת שיכורה כלוט, וריח מצחין ברכב הפנה את תשומת ליבם של השוטרים למושב האחורי.

במושב האחורי היה ישוב תינוק, שלגופו רק טיטול מטונף. הילד היה מלוכלך כולו, וניכר עליו שגם הקיא לא מזמן. הוא בכה ונראה אומלל מאד.

"הוא היה מכוסה בקיא והפרשות מכף רגל ועד ראש", נזכר גרהאם בזעזוע. "זו היתה ההזנחה הדוחה ביותר של ילד שבה נתקלתי אי פעם".

האם נעצרה במקום, ואילו התינוק נלקח לתחנת המשטרה.

"הוא יילל ובכה, ואני – אני אבא בעצמי – פשוט לא יכולתי להמשיך לתת לו לשבת בכל הלכלוך הזה", אומר גרהאם. הוא לקח את הילד למטבח של תחנת המשטרה, הכניס אותו לכיור, כיוון את המים לטמפרטורה נעימה, ורחץ אותו.

"זה היה פשוט מדהים. בהתחלה הוא כל כך בכה, אבל כשהכנסתי אותו למים והתחלתי להפריח איתו בועות, הוא פתאום התחיל לחייך. היה ברור שהוא מרגיש הרבה יותר טוב. ואחרי הרחצה הוא היה תינוק אחר לגמרי".

השוטרים יצרו קשר עם שירותי הרווחה, וביקשו מהם להגיע בהקדם – לא היה להם אפילו טיטול עבור התינוק, שלא לדבר על אוכל לתינוקות.

"הוא היה עייף מאד אחרי המקלחת", סיפרו שוטרים אחרים בתחנה. "הוא נצמד לגרהאם ולא רצה לזוז ממנו". מכיוון שבתחנה לא היה לול או עריסה, הילד הקטן – שאת שמו השוטרים לא יודעים עד עכשיו – נותר בזרועותיו של גרהאם בהמשך הערב, עד שהגיעה העובדת הסוציאלית ומצאה אותו כשהוא כבר מתחיל להתנמנם.

"זו היתה חוויה מאד מיוחדת", מסכם גרהאם, שמקווה כי התינוק ימצא חיים יציבים יותר מעכשיו. ואיך הוא מסביר את החלטתו יוצאת הדופן לרחוץ את התינוק?

"זה אינסטינקט האבא שלי שנכנס לפעולה", הוא מספר. "תשכחו מזה שאני שוטר. האבא שבי לקח את הפיקוד ואמר: 'צריך לנקות את הבחורצ'יק הזה!"

 

תגיות:שוטרמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה