חדשות בעולם

האסון באיטליה: למעלה מ-120 הרוגים

בסיכומו של יום מונים באיטליה יותר מ-120 הרוגים ברעידת האדמה ומדווחים על נזקים קשים. החשש: עשרות לכודים תחת ההריסות של מלון רומא

ההריסות באיטליה (צילום מסך)ההריסות באיטליה (צילום מסך)
אא

רעידת האדמה שהתרחשה הבוקר (יום רביעי) באיטליה גרמה לנזק ולחורבן רב. מניין ההרוגים ממשיך לטפס וראש ממשלת איטליה עדכן הערב כי יותר מ-120 בני אדם נספו באסון.

אלא שהמספר עדיין אינו סופי, שכן יש לכודים רבים והחשש הגדול הוא מפני כך שעשרות אנשים נלכדו תחת ההריסות של מלון רומא השוכן במרכז העיירה. לפי ההערכות ייתכן שיש שם יותר מ-70 לכודים, בנוסף לשתי גופות שחולצו זה מכבר מאזור הכניסה למלון.

לאורך כל היום עסקו אנשי החילוץ וההצלה בחילוץ של אנשים מתוך ההריסות. בין היתר תועד חילוץ מרגש של ילדה בת שמונה שחולצה בחיים וללא כל פגע. כמו כן פורסם גם תיעוד דרמטי של איש חילוץ שמשוחח עם אישה הלכודה מתחת להריסות ושואל אותה: "את מסוגלת לנשום?" והיא משיבה: "רק קצת". אחר כך הוא אומר לה: "הכי חשוב זה להישאר רגועים. אנחנו מחכים לשוטרים שעומדים להגיע לכאן, כדי לא לפגוע בך".

מוקד הרעש היה בנורצ'ה שבאזור אומבריה, אבל הרעש, בשל עוצמתו הגבוהה, הורגש עד לרומא ובולוניה המרוחקות כ-150 ק"מ ממוקד הרעש. במשך השעות שלאחר מכן פקדו את האזור  יותר מ-100 רעידות משנה שהובילו להריסת בתים רבים, לאיבוד רכוש ולמספר עצום של נפגעים. מספר שכאמור ממשיך ומטפס ללא הפוגה.

תגיות:איטליהרעידת אדמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה