חדשות בארץ

משפחת גולדין: "בואו להוכיח להדר שהוא לא נשכח ברפיח"

משפחת גולדין קוראת לציבור להגיע לטקס האזכרה להדר הי"ד שייערך מחר בבית העלמין הצבאי בכפר סבא

שמחה גולדין, אביו של הדר (צילום: פלאש 90)שמחה גולדין, אביו של הדר (צילום: פלאש 90)
אא

מחר ייערך טקס האזכרה להדר גולדין הי"ד, במלאות שנתיים לנפילתו. בני משפחת גולדין הביעו את כאבם מכך שאף שר בממשלת ישראל לא צפוי להשתתף באזכרה, וקוראת לציבור לבוא ולכבד את זכרו של הדר.

"מאכזב אותנו שאף שר בממשלת ישראל לא מצא את הזמן לכבד את הדר ואותנו בנוכחות באזכרה במלאות שנתיים לנפילתו" נכתב בהודעה שפרסמה משפחת גולדין.

המשפחה פונה בהודעתה לעם ישראל, וקוראת לו להגיע ולכבד את זכרו של הדר, ''ולהוכיח להדר זכרונו לברכה שהוא לא נשכח ברפיח", לשון ההודעה. "אנו משוכנעים שהציבור הישראלי יוכיח לממשלת ישראל שהוא כן זוכר את הדר, ויגיע מחר בהמוניו לבית העלמין הצבאי בכפר סבא".

בשבועות האחרונים מוחות משפחות שאול וגולדין על כך שהממשלה לא עושה דבר על מנת להחזיר את גופותיהם של אורון והדר הי"ד, המוחזקות על ידי חמאס מאז מבצע צוק איתן.

"עייפנו מהמילים הריקות מתוכן והאמירות החלולות של ממשלת ישראל, שטוענת שהיא עושה כל שביכולתה על מנת להחזיר את אורון והדר לקבר ישראל. אנחנו מציינים כעת שנתיים לאחר מערכת 'צוק איתן' והמעשים של הממשלה מוכיחים שהבנים נשכחו ברפיח ובסג'עייה", אמרו בני משפחת גולדין.

הוריו של הדר הי"ד הוסיפו כי "בשבועות האחרונים דווקא גילינו שממשלת ישראל לא עושה כל שביכולתה על מנת להחזיר את הבנים. קיימים מנופים בינלאומיים רבים על עזה שממשלת ישראל לא מפעילה כדי למצוא פתרון להבאת אורון והדר לקבר ישראל".

"במלאת שנתיים לסיום מערכת 'צוק איתן', אנו מצפים שראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אביגדור ליברמן, וממשלת ישראל כולה יקחו אחריות לגורלם ולהשבתם של אורון והדר", נמסר ממשפחת גולדין.

תגיות:משפחת גולדיןהדר גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה