מעניין

השוטר קנס את האם על עבירות תנועה – וקנה מתנת יום הולדת לבת הקטנה

מה עושה שוטר שמגלה כי תשלום הדוח שרשם ימנע מילדה קטנה מתנת יום הולדת? במקרה של השוטר לארי פרובונצ'ה, הפתרון נראה לו ברור

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

ביום שישי האחרון, הוזעק כוח של שוטרי משטרת מדינת וושינגטון למקום תאונה. במקום הם מצאו רכב ובו אישה ושלושה ילדים שנכנס ברכב אחר כשהמתינו לרמזור. האישה הודתה שהתאונה קרתה באשמתה, והיא קיבלה קנס כפול: הן על התאונה, והן על כך שהתברר שהיא נוהגת בלי ביטוח.

אחד מהשוטרים במקום היה לארי פרובונצ'ה. תוך כדי סיכום החקירה, פרובונצ'ה שמע את האישה משוחחת עם בעלה ואומרת לו כי כעת הם לא יוכלו לקנות מתנת יום הולדת לביתם בת התשע, בגלל הוצאות תיקון הרכב ותשלום הקנסות.

פרובונצ'ה החליט שהילדה לא צריכה להפסיד את מתנת יום ההולדת שלה בגלל חוסר הזהירות של אימה. אחרי שחקר התאונה הסתיים והתנועה שבה לזרום, שם השוטר את פעמיו חנות צעצועים ורכש בובה של דיסני ומספר חוברות צביעה. עם כל הכבודה הזו, הוא נסע היישר לבית המשפחה המעורבת בתאונה והגיש לילדה ההמומה בת התשע את מתנת יום ההולדת שלה.

הסיפור נודע רק אחרי שאשתו של השוטר כתבה בפייסבוק על התפעלותה מבעלה: "הוא אף פעם לא מפסיק להדהים אותי בטוב הלב שלו", כתבה טינה פרובונצ'ה. "כשהוא סיפר לי מה הוא עומד לעשות, פשוט בכיתי!"

בצירוף מקרים, פרובונצ'ה קיבל באותו הערב את פרס השוטר המצטיין בעירו – בחירה שללא ספק היתה מקבלת את הסכמתה של הילדה שבזכותו קיבלה מתנת יום הולדת.

תגיות:שוטרקנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה