חדשות בארץ

חמיו של ישראל וקנין: "הקב"ה החליט ככה, ואנחנו מברכים גם על זה"

בני משפחתו של ישראל וקנין ז"ל, שטבע למוות לעיני בני משפחתו, מתקשים לעכל את הבשורה המרה

אא

ישראל וקנין ז"ל, תושב חדרה כבן 25, טבע למוות אתמול בחוף חדרה. "עשינו לו יום הולדת בים עם כל המשפחה והוא נשאר שם", מספר חמיו, הרב דוד ביטון היום ל"קול חי". "זו ההחלטה של הקב"ה ואם הוא החליט ככה אנחנו מברכים גם על זה".

האסון הנורא אירע אמש, כאשר בני משפחתו של ישראל וקנין, ביניהם אלמנתו ובנו הפעוט, התאספו בחוף ימה של חדרה. "בשעה 16:00 בערך הגענו לחוף של נחל חדרה ועשינו לו יומולדת 25. עשינו על האש צחקנו ושמחנו והוא היה עם בנו הקטן ואשתו. לאחר מכן נכנסו קצת למים", אומר חמיו.

"הם ישבו ממש בקצה המים, ופתאום נסחפו פנימה כמו בנין של קלפים", מתאר ביטון את שאירע. "מיד התקשרו אליי, אבא תבוא דחוף, ישראל, מיכאל ואלקנה נסחפים במים".

הרב ביטון מספר שקפץ למים וניסה להציל את ילדיו: "היה מרחק גדול. האדמה חולית וטובענית. לקח לי זמן להגיע. פתאום אני רואה את שלושתם בעומק הים, הורדתי את הבגדים ונכנסתי למים. ניסיתי להציל אותו אבל לא עלה בידי. את הבן שלי שמתי על הכתפיים ולחתן השני אמרתי שיחזיק בזקן שלי, את ישראל תפסתי בכתפיים ומשכתי אותו לחוף. לאחר מכן השכבתי אותו על הרצפה וניסיתי לעשות לו החייאה, אבל הוא כבר איבד דופק ונשימה".

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

תגיות:אסוןטביעהישראל וקנין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה