חדשות בארץ

ילדי מרק ביקרו את האם הפצועה ובישרו: אבא נרצח בפיגוע

אלמנתו של הרב מיכאל מרק הי"ד עדיין מאושפזת פצועה בבית החולים. היום בישרו לה ילדיה את הידיעה הקשה על רצח בעלה

אא

שלושה ימים אחרי הפיגוע בכביש 60, הגיעה הבשורה הקשה מכל לחוי מרק: ילדי המשפחה הגיעו היום (שני) אל בית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, ובישרו לחוי מרק כי בעלה, הרב מיכאל הי"ד - נרצח בפיגוע.

בני המשפחה ביקרו גם את הבת תהילה, המאושפזת אף היא. לאחר הביקור, סיפרו כי אמם אינה זוכרת כלל את הפרטים מהרגעים הקשים של הפיגוע - אך מזהה את הסובבים אותה באופן מלא וגם מתקשרת עימם.

אורית מרק, בתם של הרב מיכאל הי"ד וחוי, סיפרה היום לכלי התקשורת "אם אבא שלי היה רואה כמה אנשים באו אליו הוא היה גאה. אנחנו נפיץ את האור שלו. אני מרגישה שאבא שלי היה קדוש, ואבא שלי עכשיו מרפא מלמעלה את אימא שלי וזה פשוט נס. אימא שכמעט מתה לנו, ועכשיו היא גיבורה".

אורית הוסיפה וסיפרה כיצד נודע להם על הפיגוע. "ישבנו בסלון, ואף אחד לא אמר לנו מה קורה, והבנו שמשהו רע קרה. ואז באו ואמרו שאבא ואימא פצועים קשה. ישר הלכתי להתפלל מנחה, רציתי להתפלל שלפחות אימא תחיה".

עוד סיפרה אורית כי מורשתו של אביה מעניקה להם כוח להתמודד. "אבא שלנו לא היה מרשה לנו להישבר", אמרה. "אנחנו לא רוצים שמישהו יישבר, כי אבא שלי היה חזק וגיבור. תמיד כשהיה לנו קשה הוא עשה הכול כדי שנהיה שמחים ומאושרים, ואנחנו ביחד כל הזמן, ועם ישראל עוזר לנו כל כך".

"אנחנו שמחים כל כך מהתמיכה של כולם", אמרה אורית. "ואנחנו נקום מזה ונפיץ את האור של אבא שלנו. הוא היה גדול, כך שהוא לא התאים לעולם הזה".

אורית הוסיפה וסיפרה על היחס המיוחד של אביה הי"ד לילדיו. "אבא שלי היה אבא של כולם. הם היו כל כך גיבורים ביחד, וכל כך היו גאים בנו, ולא משנה כמה דברים עשינו - הם העירו לנו בצורה נפלאה".

 

תגיות:פיגוע יריהרב מיכאל מרק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה