חדשות בארץ

בלתי יאומן: מחבלים צעירים קיבלו תעודות הוקרה

ההסתה נמשכת: סעודת סיום צום רמדאן נערכה במזרח ירושלים ואליה זומנו מחבלים צעירים יחד עם הוריהם, כדי לקבל... תעודות הוקרה!

אא

ההסתה במזרח ירושלים אינה פוסקת: במהלך סעודת איפטאר (סיום צום רמדאן) שנערכה אתמול, זומנו ערבים צעירים, חלקם מחבלים, אשר מתגוררים במזרח ירושלים ועצורים או כלואים בישראל, לסעודת הוקרה חגיגית.

הסעודה, אשר נערכה במיוחד לכבודם - התקיימה במזרח העיר בהשתתפותו של ה'מופתי' לשעבר של ירושלים – עכרמה סברי, אשר ידוע מאוד בהשפעתו על הצעירים שמתגוררים בעיר ובהטפתו לפעולות קיצוניות. על אף שסברי כיום כבר אינו משמש בתפקיד רשמי, הוא פורסם הודות לדרשותיו באל-אקצה, בהן הוא מסית בקביעות נגד ישראל.

באירוע שניהל סברי זכו המשתתפים לסעודה מפוארת, ובסיומה קיבלה כל משפחה מתנה - תעודת הוקרה עליה מופיעה תמונת בנה (המחבל) וגם כוס שעליה חקוקה תמונתו. כלל לא הפתיע לראות כי אחד מהנערים שזכו לתעודה היה הנער בן השלוש עשרה שביצע פיגוע דקירה ברכבת הקלה לפני מספר חודשים. הנער, כזכור, המתין יחד עם בן דודו בן האחת עשרה בתחנת הרכבת הסמוכה לפסגת זאב. יחד הם הסתערו ודקרו את המאבטח  שנפצע באורח בינוני. בן הדוד נוטרל על ידי המאבטח ונפצע בינוני עד קשה, ואילו הנער השני הועבר לחקירת המשטרה. כעת מתברר שהוא גם זכה אמש בתעודת הוקרה על מעשיו.

למי שמתפלא מדוע המחבל הצעיר אינו נמצא מאחורי סורג ובריח, מתברר שהוא מתחת לגיל האחריות הפלילית, ולכן כל העונש שהוא נושא מסתכם בכך שהוא שוהה במעונות של משרד הרווחה. כפי שניתן לראות – הוא גם יוצא לחופשות, בהן הוא זוכה להוקרה על מעשיו.

תגיות:מחבליםמזרח ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה