חדשות יהדות

ארגון רבני "בנועם" מציג רפורמה נוספת: לשכת רישום נישואין בשעות הערב ובסופ"ש

בכינוס שנערך בהשתתפות עשרות הרבנים חברי הנהלת "בנועם" והרב זמיר כהן, הכריזו יושב ראש הארגון הרב ישראל מאיר ריאני וחבר הנהלת הארגון הרב בן ציון נורדמן על הקמת לשכת רישום נישואין אשר תיתן מענה בשעות הערב ובסופי שבוע

  • כ"ד סיון התשע"ו
אא

כחמישים חברי הנהלת ארגון "בנועם" המייצגים מאות רבנים מכל הארץ "בנועם" התכנסו אמש למפגש גיבוש מיוחד בפתח תקווה. מייסד הארגון הרב ישראל מאיר ריאני סקר את מיזמי בנועם והיעדים לשנה הקרובה ובין היתר ציין כי למרבה הצער הרבנות נתפסת בנושא של רישום נישואין כמשהו מיושן "מאז הוקם הארגון נתקבלו מאות פניות של זוגות בנושא רישום נישואין והדרכה לקראת החתונה יש צורך גדול למענה איכותי בתחום הרישום לנישואין".

הרב בן ציון נורדמן חבר הנהלת הארגון הפתיע את הרבנים כאשר הכריז על  "הקמת לשכת רישום נישואין ארצית אשר תיתן מענה לזוגות המבקשים להירשם לנישואין עד לחופה עצמה" הרב נורדמן הוסיף כי "הלשכה תמוקם באזור רמת גן והיא תחל לפעול כבר בימים הקרובים והיא תיתן מענה גם בשעות הערב ובסופי שבוע, כיום זוג שמבקש להירשם לנישואין בשעות הערב לא יכול למצוא מענה".

(צילומים: יעקב כהן)(צילומים: יעקב כהן)

חשוב לציין כי הלשכה תפעל בהתאם לנהלים של הרבנות הראשית לישראל ומי שינהל אותה הוא הרב בן ציון נורדמן המתמחה בהנגשת שירותי יהדות בתחום זה ובתחומים נוספים. ארגון בנועם שם לו למטרה להנגיש את שירותי היהדות על פי היסודות של הרבנות הראשית לישראל, וכעת גם בנושא רישום נישואין.

הרב זמיר כהן, הדגיש את המהפכה שארגון בנועם מוביל בתחום שירותי היהדות בישראל "ארגון בנועם משתמש באמצעות כלים לתת מענה לציבור גדול שלא על מנת לקבל פרס. עצם העניין שמתכנסים בכל המקומות ועוזרים אחד לשני זה דבר גדול. השאיפה שלנו להגשים את הייעוד המלא של בנועם שידעו בכל המקומות בארץ שיש מענה מידי בנושא דת".

בכינוס השתתפו גם ממלא מקום ראש העיר פתח תקווה הרב אוריאל בוסו ומנהל האגף לתרבות תורנית הרב אליהו גינת, חבר מועצת העיר ירושלים מיכאל מלכיאלי וחמישים רבנים חברי הארגון אשר מספקים מידי יום  שירותים באיתור תעודות נישואין, רישום נישואין, חופות עם יחס אישי ועריכת חופה מקצועית, בריתות עם יחס אישי לתינוק לפני ולאחר הברית, ייעוץ ועזרה בכל מה שקשור לרבנות ובתי הדין, עזרה למתגיירים, סיוע לזוגות שהתחתנו בחו"ל, פדיון הבן, מחלקה מיוחדת לליווי ולימוד בר מצווה, חנוכות בית, רבנים לאזכרות, והכל ללא דרישת תשלום.

תגיות:ארגון בנועםבנועם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה