מעניין

שיא גינס באמזונס: שבט של אדם אחד

"האיש שבחור" זהו כינויו של הניצול היחיד שנותר משבט שלם באמזונס. הכינוי ניתן לו הודות לגומחות שהוא חופר באדמה ובהן הוא מסתתר, על מנת לצוד בעלי חיים למחייתו

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

"האיש שבחור" זהו כינויו של הניצול היחיד שנותר משבט שלם באמזונס. הכינוי ניתן לו הודות לגומחות שהוא חופר באדמה ובהן הוא מסתתר, על מנת לצוד בעלי חיים למחייתו. 

הגילוי המסעיר של 'האיש שבחור' נעשה לראשונה בשנות האלפיים המוקדמות, כאשר נצפה בחטף ואז נעלם במעבה הג'ונגלים, לעוד עשור שלם. במהלך השנים הללו כשלו כל המאמצים להתחקות אחר מקום הימצאו, אך בשנת 2007 הצליחה ממשלת ברזיל לאתר את אזור מחייתו והכריזה עליו כעל שמורה, על מנת להגן על הטריטוריה שלו ולוודא שכל רע  (לפחות מצד בני האדם) - לא יאונה לו. 

משלחות שונות של דוברי השפה ניסו ליצור קשר עם האיש, כדי לעזור לו לשרדו בעולם, אך משחייהם עמדו מנגד בשל איומי החנית של האיש - הוחלט לוותר סופית על המאמצים. בני הכפרים שבאזור סיפרו שמדובר במקרה עצוב במיוחד, של טבח שנעשה בשבט הספציפי לפני כעשרים שנה, על ידי איכרים שכילו את זעמם בהרג של חפים מפשע, לאחר שהממשלה הברזילאית לא סיפקה להם שטחים נוספים לגידולי החקלאות. 

תגיות:שבטיםשיא גינסאמזונסאנתרופולוגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה